#1 Skrevet Desember 2, 2010 Hei! Jeg har en 2003 A4 quattro 1.9tdi Bilen har vært på service/diagnose: ABS og ESP-lampe lyser. Verkstedet prøvde å bytte bremsebryter. Samme feil. De tenkte da at det kanskje var en feil på den nye bryteren og byttet denne igjen Fortsatt samme problem. Hentet så bilen sist mandag. Nå derimot klakker det litt dersom jeg har foten på bremsen når jeg vrir om tenninga. I tillegg slår ikke cruisecontrollen seg av når jeg bremser. Denne fungerte før service. Det pussige var at alt fungerte i ca. 20sek i går etter stopp og start av motor 2 ganger. Tråkker så på bremsen og problemene er tilbake. Noen som har vært borti dette eller lignende før? Verkstedet som da ikke er merke-verksted tok kontakt med en mekaniker på Møller Jessheim som mener det er ABS-sentralen. Denne koster da 8-9000kr + programmering Har også def. venstre motor i aut. høydejustering av frontlys. Noen som har liggende eller vet hvordan det byttes og kan programmere? Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2010 *bump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...