#26 Skrevet Desember 7, 2010 VACN-Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 7, 2010 Fiveinline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 7, 2010 fabianrosenberg Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 8, 2010 Turbotryne is my id 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 8, 2010 MrX_1337 kjører så og si vær dag bare og adde meg så er jeg med R8 5.2 som er konge da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 8, 2010 jonce_aa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 9, 2010 legg til meg også allesammen! brukernavn: holandracing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 9, 2010 Skal vi prøve å få til klubbløp ikveld? Jeg starter en server kl 20. Kaller den vw/audi club norwegian. Jeg låser den på 3-4forskjellige biler med noenlunde samme effekt og dekkvalg. Kun ABS!!! Bulking prøver vi unngå:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 9, 2010 Jeg joiner kanskje etter trening. Har ikke prøvd online enda så det kan bli spennende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 9, 2010 Skal vi prøve å få til klubbløp ikveld? Jeg starter en server kl 20. Kaller den vw/audi club norwegian. Jeg låser den på 3-4forskjellige biler med noenlunde samme effekt og dekkvalg. Kun ABS!!! Bulking prøver vi unngå:-P Lettere hvis du skriver inn nr til rommet etter at du har laget den Skal prøve og joine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 9, 2010 Jeg er vel dum nå...men hvordan legger jeg til "venner", eller må jeg vente til noen starter ett løp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 9, 2010 Kunne ha ventet med dette til etter jul da for oss som har ønsket oss dette til jul:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 9, 2010 Kan kjøre senere også vettu:) Er ikke så mange norskeflagg i rommet der så burde være enkelt å finne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 9, 2010 room navn: vw-audi club norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 9, 2010 finner ikke racet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 9, 2010 rom nr kommer straks jeg har joinet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 9, 2010 noen form for kommunikasjon eller? jeg bruker blåtann ørepynt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 9, 2010 Nå er nytt rom åpent og klart. fritt valg av kjøretøy. inntil 330hk:) Husk å sett bilene du vil bruke som favoritt før du logger deg på... Blætann som ørepynt:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 9, 2010 Nå er nytt rom åpent og klart. fritt valg av kjøretøy. inntil 330hk:) Husk å sett bilene du vil bruke som favoritt før du logger deg på... Blætann som ørepynt:-D Finner det ikke, så gidder du skrive nr til rommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 9, 2010 det er vel: 1472-6118-4130-9223-2232...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 9, 2010 det er vel: 1472-6118-4130-9223-2232...? Korrekt! Joiner nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 9, 2010 Og der klikka linja til ps3. kommer så fort det lar seg gjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 9, 2010 den er god... Håpe det kommer fler også... Så vi kan starte ett løp. Jeg kjører en klin original 03mod s4:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 9, 2010 superTruls89 Jeg er på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 9, 2010 Jepp, bare få på en 2-3 til så kan vi starte løp:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...