#76 Skrevet Desember 13, 2010 Kjøring i dag eller? Kunne tenkt meg å få prøvd noen nye VAG. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Desember 13, 2010 Kan jo ta oss noen runder på "Ringen" senere Hvilke biler skal du prøve da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Desember 13, 2010 Kan jo ta oss noen runder på "Ringen" senere Hvilke biler skal du prøve da? A2, S4, Sambabuss, RS4 og et par Lupo. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Desember 13, 2010 Stemmer for å bruke Lupo gti cup car, da jeg synes denne er artig å kjøre med de racingdekkene som følger med Burde klare å samle en gjeng til kvelden hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Desember 13, 2010 Blir med jeg Har helst lyst å kjøre 1er golf om jeg får lov! Se om jeg klarer å holde følge med Lupoen Legg meg til da. Nick: VegardSkorp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Desember 13, 2010 Jaja, burde gå greit det Hvordan fikk du tak i den bilen forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Desember 13, 2010 Kjøpte den brukt, mens jeg leita etter Quattro og Volvo 240 Broren min spiller nå frem til 8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg er med i 8-tiden:) superTruls89 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Desember 13, 2010 Sleng ut rom nummer når dere setter igang:) Stemmer for å kjøre med lupo gti cup car. Like biler like vilkår:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Desember 13, 2010 Tenkte å starte rom nå, men har ikke Nurburgring !? Noen andre som tar på seg jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Desember 13, 2010 Sleng ut rom nummer når dere setter igang:) Stemmer for å kjøre med lupo gti cup car. Like biler like vilkår:-D Om du skal ha like vilkår så må isåfall alle kjøre med håndkontroll også da, siden ikke alle har ratt, men alle har jo håndkontroll... Det er en vesentlig forskjell på ratt og kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Desember 13, 2010 kan ta jobben jeg... Straks tilbake med rom nr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Desember 13, 2010 Kjøre med fritt opptil 350hk da el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Desember 13, 2010 Ja, høres bra ut i mine ører, så får vi heller bytte biler om noen blir "urettferdige" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Desember 13, 2010 rom nr: 1472 6118 3615 5262 6325 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg stiller i lupo cup car:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Desember 13, 2010 Kommer jeg også! Lupo som gjelder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Desember 13, 2010 Kjører uten Skid, ASM, og TCS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Desember 13, 2010 Fikk ikke noe svar, så jeg som kjørte med 5er GTi:p Trodde det var fritt frem under 350hk da jeg så en S2000 som også var med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Desember 13, 2010 Lupo'n min må på auto'n en tur tror jeg ass. Ikke mye fart i den. Blir frakjørt uansett og får ikke 6.gir:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Desember 13, 2010 Hehe:p Lagger jo som et helvete også, og det kan jeg egentlig ikke skjønne: klø : Umulig å få kjørt forbi uten å kræsje i folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Desember 13, 2010 Er det bare lupo det går i? Eller fritt frem opp til 350hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Desember 13, 2010 Kunne godt tenkt meg å spilt med både andre biler, samt en annen bane, jeg. "Litt" lei Ringen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Desember 13, 2010 kjører dere enda? jeg er med nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg lager ny! Hvilken bane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...