#1 Skrevet Februar 28, 2005 Kan noen photoshoppe disse felgene på denne bilen? Og litt senk Takker for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2005 Kanskje ikkje så veldig bra, men eg gjorde eit forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2005 ikke så kjempe bra men dette er andre gang jeg prøver på dette da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2005 din ble bedre enn min:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2005 Takker..fikk jo et bra inntrykk Kan du sote vinduene oxo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2005 prøvde litt på dette også jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2005 Kan du sote vinduene oxo? Var litt usikker på kor masse det skulle vere, men syns dette var greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2005 Takker for hjepen. Synes felgene ble bra på den bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2005 Takker for hjepen. Synes felgene ble bra på den bilen.. Ja, passa fint på den bilen Fikk en ellers kjedelig bil (unnskyld ) til å sjå bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2005 Ja, passa fint på den bilen Fikk en ellers kjedelig bil (unnskyld ) til å sjå bra ut Enig der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 28, 2005 Enig der Det ble jo en famile racer jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...