#26 Skrevet Mars 5, 2005 Gleder meg, hvor lenge holder dere PÅ? Den harde kjernen pleier å holde det gående til ca 23.00 Ganske triveligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 5, 2005 Men det ser ut som om jeg ikke får vist fram Passat Syncro GTen min skikkelig i morgen siden snøen holder på å forsvinne nå... Men men sånn kan det gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 5, 2005 Synd jeg ikke får kommet på møte på søndag, har nå endelig fått bilen så jeg kan kjøre selv hehe....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 5, 2005 Synd jeg ikke får kommet på møte på søndag, har nå endelig fått bilen så jeg kan kjøre selv hehe....... Ny sjanse igjen søndag 3 april 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 5, 2005 Synd jeg ikke får kommet på møte på søndag, har nå endelig fått bilen så jeg kan kjøre selv hehe....... grattis den var PEN *sugle sugle* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 5, 2005 eksamen i ka? det hørtes bare teit ut.. du har tid t ein time eller to.. Noen som vet hvor man henvender seg for å nominere forslag til årets kommentar på lokallaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 5, 2005 Noen som vet hvor man henvender seg for å nominere forslag til årets kommentar på lokallaget? hehe det må du spørr morten om tror eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 6, 2005 hehe det må du spørr morten om tror eg Må gjøre det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 6, 2005 nå e det bare någe få timer t det begynne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 6, 2005 Da var dagens lokallagtreff vel overstått. Tidlig kveld pga ikke akkurat sommer temp. Var et greit oppmøte på en 16-17 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 7, 2005 Vel, jeg _hadde_ faktisk tenkt å komme innom å hilse på gutta i går... men istede endte jeg visstnok ufrivillig opp i garasjen for å plukke ut motoren i bobla. Den likte visst ikke at ALL olja plutselig fant det for godt å renne ut i løpet av sekunder... "Gleder" meg kjempemye til å begynne å demontere motoren i dag for å finne ut hva jeg må bestille nytt av motordeler... Får ta med audien ut neste måned heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 7, 2005 jj trond.. seie du alltid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 7, 2005 pøh... har unnskylda meg bare 1 - en gang før... og denne gangen syns eg nå unnskyldningen var rimelig god og... sjip, men god..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 7, 2005 bare 1? meine å huske flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 7, 2005 det e skriftlige me snakke om? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 7, 2005 hahaha.. ro ro til fiskeskjær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 8, 2005 Hekkan!! Glemte av hele greiene på søndag!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 9, 2005 Hekkan!!Glemte av hele greiene på søndag!!!! Du får sette av søndag 3 april da :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 9, 2005 det er faktisk en liten mulighet for at jeg komme den neste gang. vi lakkerer muligens i påsken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...