Anbefalte innlegg

Hei,

kjøpte meg en Golf 1.9 TDI Syncro 97 modell for noen måneder siden, og den går stort sett fint. Men det er én utfordring: Kilometertelleren funker ikke som den skal. Bilen ble kjøpt av en "hjemmemekaniker" fra et forsikringsselskap, da den har vært stjålet og senere funnet forlagt etter at opprinnelig eier hadde fått seg ny bil. Tror det må ha skjedd noe muffens mens den var stjålet. Uansett står det i alle fall 96 tusen og noe km når jeg vrir om tenningen før det begynner å blinke error. Det er samme km stand som vises hver gang jeg starter opp. Hva kan jeg gjøre for å fikse opp i dette? Noen forslag til hva det kan være og hvem som fikser det uten å robbe meg fullstendig? :)

På forhånd takk for hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være feil i krets, kan være feil i algoritmen, kan være korrupt hidden i minnekretsen. Jeg kan se på det, kan ikke garantere noe som helst, men trenger uansett da å ha kombiinstrumentet ut av bilen.

Jeg vet ikke hvor du bor og om det i hele tatt er interessant, men du kan sende meg en PM hvis det er av interesse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.