#1 Skrevet Desember 3, 2010 Hei, jeg har en 2006 modell A6 2,7 Tdi Q som har blitt veldig tungstartet i det siste, har bestillt nye glødeplugger for å se om det hjelper. Noen som har byttet glødeplugger på en slik BSG motor? Eventuellt andre grunner til at den kan være tungstartet? Batteriet er nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2010 Mitt beste råd er å ta en diagnose før en bytter en masse med deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2010 Kommer det frem på diagnose? I kulden som har vært nå så drar min også 3-4sekunder lenger før den starter om motor er helt kald. Men det er vel normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2010 Min drar vel en ekstra omdreining iforhold til normale temperaturer, men nå er det ikke kaldere enn 10 minus her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2010 Kommer det frem på diagnose? I kulden som har vært nå så drar min også 3-4sekunder lenger før den starter om motor er helt kald. Men det er vel normalt. Det vil jeg tro ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2010 Det kommer frem på diagnose ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2010 Hei, jeg har en 2006 modell A6 2,7 Tdi Q som har blitt veldig tungstartet i det siste, har bestillt nye glødeplugger for å se om det hjelper. Noen som har byttet glødeplugger på en slik BSG motor? Eventuellt andre grunner til at den kan være tungstartet? Batteriet er nytt. Hva er km.stand. på den da??? Under 5 år og 100.000km, så vil jeg tro du får det på garanti Sjekk med møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2010 Har ikke tatt diagnose enda, har ikke vag-com selv. Men vurderer sterkt å skaffe det. Den har gått 172.000 km. Men har allerede bestillt glødeplugger så får bytte de uansett. Noen som vet om det er mye arbeid, vanskelig å komme til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2010 Tok en time å bytte de, litt kronglete selvsagt. Viste seg at 3 av 6 glødeplugger var helt døde, ikke rart den hadde startproblemer i kulda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...