skal senke A6 20041,8TQ Avant

Anbefalte innlegg

min nyinkjøpte a& står for tiden på stylter....: gråter :

hadde tenkt til og slippe den ned litt, eventuelt kun slik at den er like lav som de med sportunderstell.

mao tenkte jeg bare sette på fjører.. noen som kan anbefale noen greie fjører? til budsjettpris?

orker ikke begynne med coilover osv.. skal bare ha det til og se greit ut med 18 eller 19" på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach pro-kit fjører. God komfort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan og annbefale Eibach pro. Akkurat montert det på min A6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det nok det:) gidder ikke kjøpe no dritt som setter seg etter kort tid! Har lyst til og gjøre litt med bilen, den er orginal i dag! ser for meg senking, 19", S6 lister og kanskje noen mørke ruter... liker det stilfult og diskret :) noen som har bilder av bilene sine med tilsvarende utseende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og S6 grill oppe og nede ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og S6 grill oppe og nede ;)

Hvordan ser S6 grillen ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må det mye modding til for og få på en S6 Grill?

- Senkefjærer.. der er jeg faktisk så grønn at jeg ikke fikser dette selv! Er det noen som eventuelt tar på seg en slik jobb? kan eventuelt sende meg en pm ;) holder til på skedsmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må det mye modding til for og få på en S6 Grill?

- Senkefjærer.. der er jeg faktisk så grønn at jeg ikke fikser dette selv! Er det noen som eventuelt tar på seg en slik jobb? kan eventuelt sende meg en pm ;) holder til på skedsmo

Ligger en egen tråd under oslo lokallag om hva folk kan hjelpe til med av skrujobber :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å ha mer senk foran enn bak, da disse har en tendens til å bli mer signe i rumpa. :)

Har sett 55/30 fjærer. Tipper det ville blitt perfekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å ha mer senk foran enn bak, da disse har en tendens til å bli mer signe i rumpa. :)

Har sett 55/30 fjærer. Tipper det ville blitt perfekt.

takker ;) da mangler jeg bare noen som kan skru;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.