Anbefalte innlegg

Altså, jeg vet at alt er mulig, men jeg tenker da om det er mulig uten for mye stress?

Jeg har altså en 1.9tdi A6 4b(C5), og lurer på om det er mye som skal til for å få montert inn en 2.5tdi fra C4-karosseriet med 6-trinns kasse og fwd(siden jeg og har bare fwd altså). Og at da alt fortsatt vil virke, slik som AC, turteller osv..

Fattern har nemlig en 2.5tdi C4 og den går som et uvær, jeg vil ha sånn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort oppsummert: Alt sitter på andre steder, alt av ledningsnett er helt forskjellig, instrumentene vil trolig ikke fungere og sist, men ikke minst tror jeg motoren fysisk er for lang til å i det hele tatt få plass. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen..

Men takk for oppsummeringen, du er gull :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, jeg vet at alt er mulig, men jeg tenker da om det er mulig uten for mye stress?

Jeg har altså en 1.9tdi A6 4b(C5), og lurer på om det er mye som skal til for å få montert inn en 2.5tdi fra C4-karosseriet med 6-trinns kasse og fwd(siden jeg og har bare fwd altså). Og at da alt fortsatt vil virke, slik som AC, turteller osv..

Fattern har nemlig en 2.5tdi C4 og den går som et uvær, jeg vil ha sånn!

Skjønner godt at du vil ha rekke femmeren, Jeg har en selv. men det blir nok som nevnt for mye jobb og det kan bli trangt ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes jeg leste i en tråd en som hadde montert 2.2 i 4b?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt er mulig, bare jobb. Flemming alm kjører 5er i sin a4 han, men mye jobb. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt er mulig, bare jobb. Flemming alm kjører 5er i sin a4 han, men mye jobb. :)

Kenneth, mener du vel? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen 6-trinns girkasse som matcher rett på 1.9tdi motoren min da? Kunne jo fått ned turtallet litt i marsjfart da vertfall.. Som ei lita trøst for at jeg ikke får R5..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth, mener du vel? :)

ja ok, beklager. he he ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.