Anbefalte innlegg

Hei

var uheldig denne uken og klarte å bulke audien. Det jeg lurer på er om det er noen her som vet sånn ca hva det vil koste å rette denne bulken? Er det mulig å bare dra ut bulken eller må skjermen byttes?

 

foto0001zt.jpg

foto00020.jpg

foto0003l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon Christian da...

 

Er det noen lakkskade ved bulken? Eller noen spisse knekker? Ganske stor bulk egentlig, men jeg skal høre med en kompis som driver med lakkeringsfri bulkfiksing om det er mulig. Spørs nok, men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS. Skal nok klare å ordne en god pris på reparasjon på det uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skal det nok en del til for at man klarer å rette uten å måtte bytte skjermen. Er nok strekkt metallet rimelig godt der og få dette tilbake til orginal form skal godt gjøres.

 

Ser ut som det er hele veien ned også. Er det noe innvendig skade der ? Ser for meg bytting av skjerm samt retting av innerskjerm / bagasje gitt.

 

Fort gikk det her da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil anta at jeg har klart og rettet, og sparklet færdig denne på en god arbeidsdag, samt grunnet og lakkert innvendig bakluke, dørsamtidig, og så færdig på 2-3 timer dagen etterpå, men da er vi snart oppe i skjermbytte pris ca og med bedre følelse under.

 

så skjermbytte har nok jeg anbefalt. med karosseri lim, litt sveis og null sparkel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon Christian da...

 

Er det noen lakkskade ved bulken? Eller noen spisse knekker? Ganske stor bulk egentlig, men jeg skal høre med en kompis som driver med lakkeringsfri bulkfiksing om det er mulig. Spørs nok, men...

Er en 2cm sprekk i lakken, så regner nok med at det må lakkeres uansett. Hadde vært fint om du kunne hørt med han hvertfall:)

Her skal det nok en del til for at man klarer å rette uten å måtte bytte skjermen. Er nok strekkt metallet rimelig godt der og få dette tilbake til orginal form skal godt gjøres.

 

Ser ut som det er hele veien ned også. Er det noe innvendig skade der ? Ser for meg bytting av skjerm samt retting av innerskjerm / bagasje gitt.

 

Fort gikk det her da?

har ikke sjekket om det er noe innvendig skade, men er sikkert det. Har blitt litt bøyd nederst og. Gikk faktisk ikke så fort. Var i første gir, så regner med en 20-25km/t. Skled sidelengs på ren is og rett inn i fronten på en a6. Av det jeg kunne se så fikk den bare noen riper på fangeren og en sprekk. Håper ikke det er noe mer under for da blir det dyrt for meg:(

vil anta at jeg har klart og rettet, og sparklet færdig denne på en god arbeidsdag, samt grunnet og lakkert innvendig bakluke, dørsamtidig, og så færdig på 2-3 timer dagen etterpå, men da er vi snart oppe i skjermbytte pris ca og med bedre følelse under.

 

så skjermbytte har nok jeg anbefalt. med karosseri lim, litt sveis og null sparkel

Hvordan pris ville du tatt for en slik jobb da? enten med retting eller med skifting av skjerm?

 

 

Har fått en pris hos en oppretter med bytting av skjerm og lakkering til ca 10 000,- er dette en god pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan pris ville du tatt for en slik jobb da? enten med retting eller med skifting av skjerm?

 

 

Har fått en pris hos en oppretter med bytting av skjerm og lakkering til ca 10 000,- er dette en god pris?

 

 

ja det er en veldig bra pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10K er billig.

Slå til, hvis denne oppretteren gjør bra jobb da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke litt rundt med noen andre før jeg slår til. Vurderer også å få fjernet litt rust på begge dørene på venstre siden og få de lakkert i samme slengen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10K er billig.

Slå til, hvis denne oppretteren gjør bra jobb da ;)

 

enig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvor mye av skjermen blir byttet? helt fra døra og bak eller fra rundt hjulbuen og bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde skifte fra dør åpningen og helt bak..

 

10 000 var fin pris!

 

André

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en pris fra en annen lakkerer, rette bulken, og to bulker litt lengre frem som har vært der siden jeg kjøpte bilen, fjerne rust på begge dørene på v.s. og lakkering av begge dørene og bakfanger til 6000,- kan ikke si at det var en dårlig pris akkurat:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må tenke på hvor god jobb han gjør for de 6000 og da. Skal helst ikke ha tilbake rusta dagen etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.