Anbefalte innlegg

Har en bensinlekasje i motorrommet(Se bilde) i koblingen.

Har hørt med en mekaniker om dette å han sier det enkleste er å kappe at å få ny slage av TESS. Ellers må alt byttes.

Noen som har noen innspill på dette? enklere måte å gjøre det på evt?

-Stefan

509b7544045148fe0c8deccc26310288.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å nevne at bilen er en 1996 - Audi A4 1,8TQ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel bruke helt normal bensinslange du får kjøpt på bensinstasjonen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet denne på min, kjøp den på Møller, kapp bare den krympehylsa, ikke røret (ellers vil slangen gli av). Skru den fast med slangeklemme.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=174919

Okei, får jeg kjøpt komplett ny slange på møller da, eller trenger jeg noe nytt?

Ser også at det er nevnt det å dra till tess å få dette gjort er en mulighet.. Holder slangeklemme?

Og kunne du forklart litt nærmere hvor jeg skal kappe og hva.. Er en smule redd for å gjøre feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, får jeg kjøpt komplett ny slange på møller da, eller trenger jeg noe nytt?

Ser også at det er nevnt det å dra till tess å få dette gjort er en mulighet.. Holder slangeklemme?

Og kunne du forklart litt nærmere hvor jeg skal kappe og hva.. Er en smule redd for å gjøre feil.

Kjøp slangen på Møller, det er alt du trenger. Det følger med en liten klemme, men den brukte ikke jeg. Kjøpte en skikkelig slangeklemme. Bruk en baufil til å sage av den krympehylsa (skjær den på langs). Jeg brukte kun baufilbladet i hånda for å ikke kutte for mye. Skjær veldig forsiktig. Da du har kuttet deg gjennom hylsa bøyer du den bare bort og drar av slangen (skru løs slangen i andre enden først pga det står litt trykk i slangen). Spør hvis du lurer på noe mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han mener ikke at du skal kappe røret! bare den lyse hylsa som er klemt rundt slangen. så du får brettet av den og satt på en ny slange inn på røret!:)

Som jeg har merket på bildet skal du kappe dette! ikke i det svarte røret:)

509b7544045148fe0c8deccc26310288.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han mener ikke at du skal kappe røret! bare den lyse hylsa som er klemt rundt slangen. så du får brettet av den og satt på en ny slange inn på røret!:)

Som jeg har merket på bildet skal du kappe dette! ikke i det svarte røret:)

509b7544045148fe0c8deccc26310288.jpg

Stemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk å sett denne som løst hvis du har fått fikset problemet!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.