#1 Skrevet Desember 4, 2010 Skal selge A4'en min om litt og trenger i den forbindelse å gi den litt vask og shine inn- og utvendig. Skulle gjerne gjort dette selv men problemet er å få gjennomført dette så lenge det er minus 15 ute. Derfor noen som kan anbefale en seriøs og fornuftig priset bilpleier i Oslo/Akershus som kan ta jobben i løpet av en ukes tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2010 Gutta på ås er flinke.. Kan høre med -Lars Kristian Belle -Ørjan Andreassen -Bernhard Brynhildsen Går god for alle disse tre på det varmeste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2010 Takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2010 Jeg kan også gå god for disse. Strålende resultater. Men skal du ha bare en shine og ikke en full detailing, så kan jeg anbefale Haugens Bilshine på Røa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2010 Passer perfekt da det er gådistanse hjem. Men trodde de bare drev med Ditec. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2010 Passer perfekt da det er gådistanse hjem. Men trodde de bare drev med Ditec. Neida, Anders Haugen gjør alt innen bilpleie han. Veldig hyggelig og dyktig fyr med dyktige medarbeidere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2010 Hva med Oslo eller nordover noen som driver med bilpleie der ? En ting til, hvor er det mulig å håndvaske bilen i område Strømmen / Lillestrøm ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2010 Hva med Oslo eller nordover noen som driver med bilpleie der ? En ting til, hvor er det mulig å håndvaske bilen i område Strømmen / Lillestrøm ? Softwash Karihaugen. Bare å vaske for hånd der. Men er det mange i kø, så kan det fort bli litt ampert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2011 Er det dette stedet du tenker på, Soft Wash AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 26, 2011 Ovenfor Statoil ved Triaden storsenter er det 6 innendørs vaskehaller, Shell Karihaugen, og så inn mot Oslo så har du Statoil på Storo som har 4 plasser innendørs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2011 Da har jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...