Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti lignende? Når jeg ser ned mellom batterikassa og motoren så ser jeg store dammer med diesel oppå girkassa el hva nå som er nedi der:) Det ligger igjen store dammer med disesel når den har stått stille. Og ser det ligger igjen en stripe med diesel etter bilen når jeg kjører av gårde med den.

Jeg tror det kom etter at jeg hadde startproblemer på torsdagen. Bilen hadde stått over natta og nekta og fyre morgenen etter (-24). Men etter mange forsøk og startkabler, startet den til slutt. Den lekker såpass at den har brukt 1/4 av tanken på noen få km: dum :

Noen som har noen tips?

Det er en 1.9TDI/DSG/Highline hvis det har noe og si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville sjekka at dieselslangene inn på tandempumpa ikke har hoppa av/er løse.

Kan også være defekt pakning på tandempumpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville sjekka at dieselslangene inn på tandempumpa ikke har hoppa av/er løse.

Kan også være defekt pakning på tandempumpa.

Har du noen kjapp forklaring på hvor tandempumpa sitter?:) Touran er ikke min sterkeste side;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på toppen, over girkassa, altså på førersiden. Følg dieselslangene fra filteret så finner du den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ett lite hull i den ene lille slangen mellom pumpa og rørene, hvordan det har skjedd kan jeg ikke skjønne: klø : Men nå er det i allefall i orden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.