fikk ødelagt en felg på verksted

Anbefalte innlegg

hatt bilen min på verksted i 3 uker :( henta den ii går kveld å går over bilen i dag så ser jeg att dem har ødelagt ene fremfelgen type Momo GT2 felg :( noen som veit hva priser de ligger på?

det sure er att verkstede ikke sa noe om det til meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Momo GT2 har vel gått ut av produksjon for flere år siden ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Momo GT2 har vel gått ut av produksjon for flere år siden ?

er redd for det :( er steike meg 20-30 cm lange riper på 2 mm inn i godse å min 10 cm bredde på såra

så dem er nød til å merke noe :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er redd for det :( er steike meg 20-30 cm lange riper på 2 mm inn i godse å min 10 cm bredde på såra

så dem er nød til å merke noe :(

Det er jo ikke værre enn å ta kontakt med verkstedet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da hva jeg å snakket med verkstede i dag :( å dem nekter alt,dem skulle sjekke men han tvilte at dem hadde noe med d å gjøre :( faen nekter å bett rep på felg selv asså :( GRR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er kjip! Det kan vel være vanskelig å bevise også, men du må bare stå på ditt og true med å gå til media i verste fall.

Fikk også den ene av mine felger kantkjørt av verksted tidligere i år (selvfølgelig en av de felgene som ikke hadde riper fra før av:() Men her var verkstedet ærlige med en gang og tilbød meg avslag i reperasjon. Betalte 1500kr av total regning på 4500kr:)

Dessverre så er også mine felger gått ut av produksjon, så jeg får uansett ikke noe ny felg, men det er nok mulig å reparere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.