PS2 adapter/omformer til bil...

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man får kjøpt adapter/omformer slik at man kan bruke PS2 i bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten så må du skaffe deg en PS2 12V adapter hvis det finnes som tilbehør, eller så kan du bare kjøpe en inverter som gjør om fra 12V til 220V. NAF selger 150W inverter til 298 kr. Bilrekvisitaforretninger pleier også å føre invertere.

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar...

jeg skal sjekke ut om det går med en inverter, eller om man må ha en adapter som er original til PS2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar...

jeg skal sjekke ut om det går med en inverter, eller om man må ha en adapter som er original til PS2

Er ganske sikker på at det fungerer fint med en inverter, er jo en grei fleksibel løsning også. Inverteren kan jo benyttes til 220V for andre enheter også hvis en skulle få behov for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar...

Du trenger ikke noe orginal PS2 inverter for å bruke den i bil, jeg bruker en Mascot firkantpuls-inverter...funker som bare f... :D

Denne kunne du brukt til hva som helst...f.eks støvsugeren/micro osv....bare den hadde vært stor nok....:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har også slik inverter, koster ca 300 for en på 150 watt. Fin å ha med på treff, til å lade kamera, laptop etc : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.