Anbefalte innlegg

Hei!

Min Audi A6 V6 (bensin) har i disse kalde dager begynt å vise ikonet for kjølevæske i det den starter, og ca 5min uti kjøring før det slokker av seg selv.

Capture-1.png

Noen som har hatt samme problemer i kaldt vær? Kan ikke tru at kjølevæska fryser på bare -20, og den er i hvert fall ikke for varm som håndboka tilsier at ikonet betyr.

Har også klemt på slangene, og de er myke å fine...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok veske på da? vesken utvider seg når den blir varm og da slokker lampa vist du ligger akurat på grensen av min på beholderen når den er kald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du målt kjølevæska di? slanger kan føles myke ut selv om kjølevæska er slush ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en plan å gjøre det, ja. Skal ta å sjekke veskebeholdning i mårra når det er lyst.

Hvis han jeg kjøpte bilen av har brukt kjølevæske som ikke er godkjent for -20 blir det bråk :P

Poster tilbake her når jeg fant løsninga ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veskebestanden kryper ofte litt om vinteren, så bare ha på litt frostveske og se om det hjelper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.