#1 Skrevet Desember 5, 2010 (endret) Jeg stikker en tur på toy`s i dag om noen anndre skulle gidde å komme også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2010 Vært i sandefjord i helga, så var ikke hjemme før kl. 18.00 OG tomt batteri på mobilen jaja, kjørte en tur oppom men så ingen der! Noe oppmøtet idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2010 Hørte ikke noe, så gadd ikke å ta turen. var passe sliten idag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2010 Jeg var der i 15-20 min, men da stakk jeg å. var ikke en sjel der så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2010 Var der men så ingen, så kjørte igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2010 Da var det nok desverre litt for dårlig kommunikasjon denne gangen! Satse på at vi kan bli enige litt før ti min før man drar hjemmefra neste gang da folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2010 Da tar vi det nå. Neste samling er søndag 2 januar 2011 kl 18.00 på toys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2010 Legger den inn i kalenderen med en gang jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...