#1 Skrevet Desember 5, 2010 Da klarte jeg endelig å få solgt bilen min eller å ha jaget hjem en kjøper tiligere i høst. Rart at man blir så glad i en bil gett,,:p:p:p:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2010 Hehe ja rart det der gett Men blir nok bra til uka tenker jeg ser avataren er bytta ut alt også, ser jævlig bra ut på det lille bilde hvertfall! Gleder meg til å se tralla Gratulerer hvertfall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2010 Hehe ja rart det der gett Men blir nok bra til uka tenker jeg ser avataren er bytta ut alt også, ser jævlig bra ut på det lille bilde hvertfall! Gleder meg til å se tralla Gratulerer hvertfall!! Tror det blir bra jeg, har ikke noen spes med bilder av den, men kan hive ut dem jeg har. Bilen jeg har godt til innkjøp av er A4 1,9TDI S-line 2005 model. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2010 Å dem siste jeg har til nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2010 Smooth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2010 nydelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2010 Gratulerer med ny bil da! Så bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2010 Bilen til joakim sant? Ser bra ut detta Får se hvem som stiller lavest til året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2010 (endret) Bilen til joakim sant? Ser bra ut detta Får se hvem som stiller lavest til året Stemmer det, kjenner du til han? Tja vi får se åssen den blir med sommer felgene før vi gjør noe. Men jeg elsker jo lave biler, så får vi se. Skal hente tralla i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 8, 2010 Smekker bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 8, 2010 Gratulerer med fin bil:) Denne er jo knall fin, går billig å ser bra ut! Joakim har stelt pent med denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 8, 2010 Takk for det Har henta bilen nå, å er fornøyd så langt. Blir noen oppgraderinger under vinteren regner jeg med. Planer er: Bytte all belysning på bilen Mulig tak vinge, hva syns folk om det?? Syns selv det hever lock`n en del Sote ruter med lys soting Kansje nye sommer felger. Etter dette er bilen akurat som jeg vil ha den utvendig ivertfall (tror jeg: rolleyes) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 9, 2010 S-line nedre del til 1.8TQ og potte på begge sider? :) Spoiler er et must! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 9, 2010 Er litt usikker på om jeg vil ha eksosen fram egentlig. Får ikke helt bestemt meg egentlig. Takvinge har jeg sykt lyst pa egentlig. Monteres denne6 med sica? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 10, 2010 Min er bare lima med tec7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 10, 2010 Rikti. Har nå bestilt meg takvinge. Får den tilig neste uke. Men montere den ikke før til våren tror jeg. Har ikke noe varmt verksted om dagen. Har også bestilt alt nytt av lys til bilen Chipen er ankomet og blir montert i helgen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...