#1 Skrevet Desember 5, 2010 Går rundt og klør meg i hodet om dagen. Klarer ikke bestemme meg for noen felger til TT'n min. Den er svart og vil vel helst ha 18"/19". Noen med noen innspill/ideer/tips/erfaringer? Synes det er en vanvittig stor jungel. Klarer bare ikke bestemme meg Takk for al hjelp - Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2010 kommer jo ann på hvor stor budsjett du har, men rotiform BLQ i bronse blir fett på svart TT med litt senk:) disse vil jeg tro kommer på ca 11000 med frakt i 8,5x19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2010 Hvem er forhandlere på dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2010 G-werks i England har Europa agenturet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2010 G-werks i England har Europa agenturet Blir ikke noe billigere fra noen forhandler i statene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2010 Blir vel en del billigere frakt fra England. Må jo regne 500 usd ca i frakt for et sett fra USA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2010 England er tradisjonellt billig på hjul. Men jeg vet ikke om det gjelder G-werks/Rotiform. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 7, 2010 (endret) Når vi først er inne på Rotiform-temaet. Jeg tror ingen felger slår Rotiform Nue på Audi TT. Jeg klarte ikke å finne bilder av dem på TT. Men de er sånn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2010 Let gjennom bruktmarkedet etter orginale TT 17-tommere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...