#1 Skrevet Desember 5, 2010 Hei Jeg trenger en ny fordeler til bilen min. Hvor skaffe dette i Norge? Er det helt umulig eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2010 HeiJeg trenger en ny fordeler til bilen min. Hvor skaffe dette i Norge? Er det helt umulig eller?? Jeg har en brukt fra S2 (3B) liggende jeg, inkl nytt fordeler lokk hvis jeg husker rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2010 HeiJeg trenger en ny fordeler til bilen min. Hvor skaffe dette i Norge? Er det helt umulig eller?? er mulig å kjøpe ny hall sensor til fordeleren, og det er mulig å kjøpe nytt drev også. ellers kan både lokk og rotor fås ny Men om du skal ha bilen opp og gå i morgen er det sikkert greiest å kjøpe brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2010 Har liggende en relativt ny med 5 vinduer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2010 ole,hva skal du ha for den? Er det bare det lille blikket som må byttes eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2011 er mulig å kjøpe ny hall sensor til fordeleren, og det er mulig å kjøpe nytt drev også. ellers kan både lokk og rotor fås ny Men om du skal ha bilen opp og gå i morgen er det sikkert greiest å kjøpe brukt Har du noen sider for dette mangler drev nemelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2011 Har du noen sider for dette mangler drev nemelig 034 motorsport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2011 Har du noen sider for dette mangler drev nemelig Du kan også sjekke ut om Frode Jørgensen fra AR Racing fortsatt hånddreier drev. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...