#1 Skrevet Desember 5, 2010 (endret) Har kommet i kontakt med en selger " over-there" , som selger luer. Luene er meeget gode, logoene er også bra! Pris 149kr inkl frakt ifra meg. Går nok fort en uke fra jeg bestiller, til jeg har luene. PM eller skriv i denne tråden for interesse. PGA FENOMENAL interesse, så sender jeg ivei første bestilling allerede ikveld! Håper med dette at dere har dem innen jul! Luen har Quattro på framsiden og ringene bak. One size! ALTERNATIV 1: Quattro front: Audiringene bak: ---------------------------------------------------- Lager en liste over dem som er med her: Lars Erik Johannessen - 2 x Quattro Thomas Christiansen - 3 X Quattro Rune Godø - 3 x Quattro Stig Kristiansen - 1 x Quattro Geir Olav Lehne - 2 x Quattro Thomas Vaag - 1 X Quattro Vegard Tvedt - 2 x Quattro Per Andre Støle -1 x Quattro Kim André Nygard - 2 x Quattro Alexander Bjerke Hansen - 2 x Quattro Torgeir E. Loe - 1 X Quattro Stian Løining - 2 x Qauttro Helge Gjerseth - 2 x Quattro Andreas K. Sørensen - 1 x Quattro Ole Kristian Juvkam - 1 x Quattro Tommy Olsen - 2 x Quattro Kim Aas - 2 x Quattro Mats A Normann - 2 x Quattro Henning Hansen - 3 x Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2010 ikke noe med vw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2010 jeg tar en Quattro front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2010 tar 3 stk med Quattro front. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2010 ikke noe med vw? Sendte en epost til han nå, så kommer tilbake om han har vw Jeg kunne tenkt meg quattro lue:) hvordan er kvalitet og ikke minst størrelse? Kviliteten er bra! Jeg har vel et "normalt" (størrelse ) hode, passer meg bra! Er også litt "stretch" i lua, så regner med den passer di fleste. jeg tar en Quattro front Notert i #1 tar 3 stk med Quattro front. Notert i # 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2010 (endret) Halloen!:-) Bestiller 3 stk QUATTRO her også, Geir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2010 Tar en quattro front her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2010 Tar 1stk Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2010 Tar 2 stk quattro! :-) Sent from my Samsung Galaxy S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2010 Tar 1x Med quattro logo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2010 En Quattro lue på meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 5, 2010 2x Quattro på meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2010 2x Quattro på meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 6, 2010 Tar 1x Med quattro logo Tar 1x med Audi ringene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 6, 2010 Tar 1x med Audi ringene også Jeg ser det nå at det er lett å missforstå dette Det er 2 alternativer: Lue nr 1, har Quattro på framsiden og ringene bak. Lue nr 2, har S-line på framsiden og audi på baksiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg ser det nå at det er lett å missforstå dette Det er 2 alternativer: Lue nr 1, har Quattro på framsiden og ringene bak. Lue nr 2, har S-line på framsiden og audi på baksiden. ok:) da blir det 2x med quattro/Audi ringer da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 6, 2010 Tar 2 med quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg kan desverre ikke garantere at jeg har disse ferdig utlevert til jul! Skal prøve så godt jeg kan, sender derfor en saftig bestilling allerede idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 6, 2010 2 stk med quattro til mr Helge Gjerseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 6, 2010 ikke noe med vw? Da har jeg fikset VW Link finner du HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 6, 2010 1 med quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg dropper bestillingen jeg, men ser mange vil ha så hvis du allerede har bestilt ser det ikke ut som det blir noe problem å selge den alikevel! Den er god Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg tar 1stk med Quattro front;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 6, 2010 1 stk quattro her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 6, 2010 2 stk quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...