#26 Skrevet Desember 6, 2010 2x quattro:) Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 6, 2010 2stk quattro Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 6, 2010 Sender ivei en bestilling på 35 Quattroluer allerede nå, i håp om at dere kan få disse til jul. Garanterer det ikke, men håper det:) Alle som er interessert i luer, kan ta kontakt, sender en ny bestilling når jeg har fått sendt ut disse som er bestilt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 6, 2010 Tar 2 stk quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 7, 2010 3stk quattro luer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 7, 2010 Sign me UP! Tar gjerne en quattro lue! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 7, 2010 tar en quattro lue! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 7, 2010 1 stk quattro på meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 7, 2010 Tar 2 stk quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 7, 2010 Tar 1 stk S-line jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 7, 2010 Tar en quattro lue, begynner jo og bli bikkje kaldt ute! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 7, 2010 Hei! 1 stk quattro på meg! Hvis jeg ikke er litt sent ute da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 7, 2010 Tar en quattro om du bestiller mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 7, 2010 Tar en quattro lue jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 8, 2010 (endret) Tar 2 stk quattro. Lager en ny liste, som blir bestilt når jeg har fått sendt ut luene fra første bestilling . Jeg må sette en MAX limmit på 40 luer på bestilling nr 2, dette pga store summer som overføres "over there".. Odd Erik Hostad - 2 x quattro Roy Hermod Sæternes - 3 x quattro Morten Glimme - 1 x quattro Thomas Kristiansen Hammer- 1 x quattro Petter Rønningen -1 x quattro Tom Erik skaret - 1 x S-line Jan S Saltnes - 2 x quattro Tord Kristensen - 1 x quattro Sigurd Bakken - 1 x quattro Arne In Jye Kleppe Fosse - 1 x quattro Ole Espen Øye - 1 x quattro Kristian Ellevset - 1 x quattro Bjørn Eirik Ødegård - 1 x quattro Atle Hunshamar - 2 x quattro Stian Børresen - 2 x quattro Espen Myskja - 2 x quattro Bjørn-Ove Hjelle - 2 x quattro Knut Erik Nesset - 2 x quattro Stian Vee - 1 x quattro Mats Remi Nordheim - 2 x quattro Fredrik Rødvand Thomassen - 1 x quattro + 1 x s-line Håvard Oen - 2 x quattro Jon Arild Bjørklund - 1 x Quattro Eivin Hatlebakk Naas- 3 x Quattro Georg Fiskvik - 4 x quattro Morten Hansen - 3 x quattro Jan Robert Olsen - 1 x quattro Jonny Richard Lund - 1 x quattro Kim André Nygard - 2 x quattro BESTILLING NR 2 ER HERVED FULL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 8, 2010 Geir, jeg ønsker og endre min til 2 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 8, 2010 Geir, jeg ønsker og endre min til 2 stk Herved endret Lars Erik. På første bestilling så var det 34 stk, og jeg bestilte 35, så den siste på denne bestillingen går til deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 8, 2010 En stk lue nr.1 til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 8, 2010 1 stk quattro, nr.1 lue til meg også! Om mulig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 10, 2010 2 x quattro til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 10, 2010 2x Quattro til meg takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 10, 2010 2.stk QUATTRO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 10, 2010 2 x quattro her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 10, 2010 2xquattro her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 14, 2010 1x quattro på meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...