#76 Skrevet Desember 25, 2010 Fikk luene til meg og podene på selveste julaften! Halleluja-stemning igår ja med far og sønner med Quattro-luer på!! Fantastisk god kvalitet som vil bli mye brukt i vinter. Gled dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Desember 25, 2010 Fikk luene til meg og podene på selveste julaften! Halleluja-stemning igår ja med far og sønner med Quattro-luer på!!Fantastisk god kvalitet som vil bli mye brukt i vinter. Gled dere! Godt og høre Rune ! God Jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Desember 25, 2010 Skal sende en ny bestilling tidlig på nyåret, kan skrive deg opp slik at du blir med på den bestillingen? det er ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Desember 25, 2010 (endret) 3 Bestilling: Siste bestilling! Har blitt lovet 30 quattro luer til, så er det tomt: rolleyes Skaffer selvfølgelig s-line om ønskelig. Bestillingen blir sendt i midten av januar 2011. ----------------------------------------------------------------------------------- Torbjørn Haugland - 1 x quattro Edin Hunshamar - 2 x s-line + 1 x quattro Hallvar Hellesø - 2 x quattro Fredrik Rødvand Thomassen - 1 x quattro Stian Edvardsen - 1 x s-line + 1 x quattro John Iversen - 2 x quattro Tom Rune Fossbråten - 1 x quattro Stian Myking- 1 x quattro + 1 x s-line Tore Hjelmeseth - 1 x quattro Arild Valsø - 2 x quattro Gisle Tornøe - 1 x quattro Curt Fauskanger - 1 x quattro og 1 x VW Espen Andre Pettersen - 1 x VW Tina Marie Valberg - 1 x Quattro Chris Såtendal - 2 x quattro Terje Ueland - 1 x quattro Øyvind Sandal - 1 x quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Desember 25, 2010 HEi Geir. Til informasjon har ikke jeg fått PM om lue enda, men regner med du har oversikt over dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Desember 25, 2010 HEi Geir. Til informasjon har ikke jeg fått PM om lue enda, men regner med du har oversikt over dette. Hei Tom Erik. Du er med på bestilling nr 2, sender deg PM når jeg har motatt luene Fortsatt God Jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Desember 26, 2010 2 x s-line og 1 x quattro til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Desember 26, 2010 2x quattro med gekko!! Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Desember 26, 2010 1 stk quattro lue til meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Desember 26, 2010 En til quattro til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Desember 27, 2010 1 quattro og 1 s - line til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Desember 30, 2010 Fikk mine 2 luer i dag Perfekt til en kommende nyttårsfeiring Takk for handelen Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Desember 30, 2010 1 stk alternative 1 og 1stk alternativ 2 til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Desember 30, 2010 Fikk mine 2 luer i dag Perfekt til en kommende nyttårsfeiring Takk for handelen Geir Takk for handelen Tommy:) 1 stk alternative 1 og 1stk alternativ 2 til meg Hei Dvs: 1 stk quattro og 1 stk s-line? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Desember 31, 2010 1 Quattrolue til meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Desember 31, 2010 2 x quattro til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 1, 2011 takker for handel:) fine luer og lå i postkassa raskt etter jeg betalte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 6, 2011 Har sendt ut PM til alle som var med på bestilling nr 2 nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 6, 2011 Quattro lue til meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 6, 2011 Quattro lue til meg?? Hei Curt, skal sende en ny bestilling om få dager, kan om ønskelig ta med en stk til deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 6, 2011 Jepp. PM kontonr og sum for VW og Audi lue? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 6, 2011 Jepp. PM kontonr og sum for VW og Audi lue? Sender deg en PM med betalingsinfo, når jeg har luene jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 14, 2011 jeg vil og ha en men ringer og quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 14, 2011 fikk luene idag! kjempefornøyd! stor takk til deg Geir Nygård for handelen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 14, 2011 fikk luene idag! kjempefornøyd! stor takk til deg Geir Nygård for handelen: vinke : God å høre at du er fornøyd Eivin:) Takk for handelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...