#101 Skrevet Januar 14, 2011 Fikk luen min også i dag.. Satt som et skudd Takk for handelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 14, 2011 Takk Geir! Bra jobba.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 14, 2011 Skal du ha inn noen nye bestillinger snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 15, 2011 Skal du ha inn noen nye bestillinger snart? Hei Chris Sendte inn bestillig igår. Tok med noen quattro luer ekstra, det er dem siste quattro luene jeg kan skaffe: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Januar 15, 2011 Takk for handel. Flotte luer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 15, 2011 Hei ChrisSendte inn bestillig igår. Tok med noen quattro luer ekstra, det er dem siste quattro luene jeg kan skaffe: rolleyes Du har vel ikke 2 stk til overs da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 16, 2011 Hei ChrisSendte inn bestillig igår. Tok med noen quattro luer ekstra, det er dem siste quattro luene jeg kan skaffe: rolleyes jeg sa at jeg også ville ha quattro lue med ringer på. kan du skaffe til meg og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 16, 2011 (endret) jeg sa at jeg også ville ha quattro lue med ringer på. kan du skaffe til meg og? Du får lue ja Tina:) Lagt til etter 13 minutter: Du har vel ikke 2 stk til overs da? Noterte deg med 2 stk Quattro ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 16, 2011 Fikk quattro luen min her omdagen, vanvittig god lue å passer perfekt til og ha under snowboard hjelmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 21, 2011 Du får lue ja Tina:) Lagt til etter 13 minutter: Noterte deg med 2 stk Quattro ! tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 21, 2011 Har du en med quattro til overs til meg og? Svar på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 21, 2011 Har du quattro lue til overs? Svar gjerne på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 22, 2011 Har du en med quattro til overs til meg og? Svar på pm Har du quattro lue til overs? Svar gjerne på PM Besvart via PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Januar 23, 2011 Har snart de siste luene kommet ?? Sitter her å venter i spenning, på både quattro og S-line lue ;-) Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Januar 24, 2011 Hei Geir. Dette har jeg heeelt glemt jeg..Kom ikke på tråden her før nå Jeg overfører pengene for lua mi med det samme, beklager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Januar 24, 2011 Kunne tenkt meg en slik quattro lue.. Har du flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Januar 25, 2011 Fikk luene i går, flott kvalitet, gode å ha på og ikke minst ser bra ut Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Januar 25, 2011 Må henge meg på alle andre som har takket for dette, lua var knallbra, og kom i posten på null-komma-svisj! Geir er den definitive lue-kongen på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Januar 25, 2011 Kunne tenkt meg en slik quattro lue.. Har du flere? Hei Øyvind. Må gjøre opp status på antallet imorgen, så jeg får se hva jeg evt. har tilovers. Kommer tilbake til deg. Fikk luene i går, flott kvalitet, gode å ha på og ikke minst ser bra ut Takk Bra å høre at du er fornøyd Fredrik:) Må henge meg på alle andre som har takket for dette, lua var knallbra, og kom i posten på null-komma-svisj! Geir er den definitive lue-kongen på forumet! Takk for gode ord Bjørn Erik Haha, lue-kongen faktisk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Oktober 17, 2011 (endret) Drar igang "luetråden" igjen. Begynner og bli kaldt nå, og spesielt på ørene: rolleyes For bilder se side 1 (s-line luer utgår) Har kommet i kontakt med en selger " over-there" , som selger luer. Luene er meeget gode, logoene er også bra! Pris 149kr inkl frakt ifra meg, ved forskuddsbetaling. Går nok fort en uke fra jeg bestiller, til jeg har luene. Skriv i denne tråden for interesse. Lodder interessen i første omgang, ved grei interesse, så sender jeg ivei bestillingen. ____________________________________________________________________________________________________ Listen oppdateres kontinuerlig: Knut Arne Raknes - 2 stk Quattro Roger Rise - 2 x Quattro Eirik Reiten Elgsaas - 2 x Quattro Anders Lunde - 1 x Quattro Robin Andreassen - 1 x Quattro Lars Andreas Haugli - 3 x Quattro + 2 x BMW Terje Tintin Tinnion - 2 x Quattro Kjetil Kjøl - 1 x Quattro Tom Erik skaret - 2 x Quattro Michael Valberg - 2 x Quattro (henter) John-Arne Øverby - 2 x Quattro Ola Sæternes - 1 x Quattro Bent-Arne Dreier - 1 x Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Oktober 17, 2011 du kan skrive opp meg på 2 luer "quattro front";) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Oktober 18, 2011 Tar 2stk jeg oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Oktober 18, 2011 2 på meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Oktober 18, 2011 1 quattro lue på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Oktober 18, 2011 tar en med quattro jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...