#151 Skrevet November 11, 2011 For sent å bestille? Hei Rudi. Sender ikke bestillingen før 20.november, så det er ikke for sent å bestille nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet November 11, 2011 Ok. Hvilke modeller har du ? Pris? Str? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet November 11, 2011 Ok. Hvilke modeller har du ? Pris? Str? Selger den Quattro-modellene nå, pris er 149kr inkl frakt, størrelse er one size,har solgt MANGE slike luer nå, å ingen har klaget på størrelsen enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet November 11, 2011 Ok. Send betalingsinfo på pm. Tar to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet November 16, 2011 INFO Jeg har motatt betaling fra en dame med etternavn Bredesen, regner med det er overført fra et kontoenr til en av samboerne av medlemmene. Kan personen som har tilhørighet med dette etternevnet sende meg en PM, så jeg får sendt ut luene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet November 16, 2011 Tar en slik quattro lue jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet November 16, 2011 Shit, dette har jeg helt glemt Satt over spenn nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet November 16, 2011 Tar en slik quattro lue jeg også Sender du betalingsinformasjon ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet November 16, 2011 Tar og en lue. Sender du betalings info på pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet November 16, 2011 Da er PM med betalingsinfo sendt til alle som bestilte.Sender ut luene ASAP når pengene er på kontoen. Setter med det samme opp en ny bestilling, dette blir den siste for i år! Sender bestillingen den 20.11.2011. Prisen er 149kr pr lue inkl frakt , ved forhåndsbetaling! Dette er en fin julegave ___________________________________________________________________________________________________ Aadne Mathias Dalen - 1stk quattro Vegar Hatland - 1 stk quattro Terje Helberg - 4 stk quattro Stian Løvberg - 1stk quattro Tord Gøran Mikalsen - 2 stk quattro Frank Andersstuen - 2 stk quattro Ivar Landre Bjerke - 3 stk quattro Mikael Solheim - 2 stk quattro øystein hansen - 1 stk quattro Jan Brede Bøen - 3 stk quattro Rudi Elvegård - 2 stk quattro Per Bjørnar Bratteberg - 1 stk quattro Jeg har ikke fått PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet November 16, 2011 Jeg har ikke fått PM ikke jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet November 16, 2011 Sender du betalingsinformasjon ? Sender PM med betalingsinformasjon ASAP når jeg har motatt luene. Tar og en lue.Sender du betalings info på pm? Sender PM med betalingsinformasjon ASAP når jeg har motatt luene, Notert med 1 lue. Geir Jeg har ikke fått PM Alle motar PM når jeg har motatt luene og disse er klar til å sendes ut! Geir ikke jeg heller PM motar du , når jeg har motatt luene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet November 16, 2011 Jeg tar en Quattro front til meg selv GOD JUL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet November 16, 2011 Får hive meg på her også 1 x Quattro 1 x Audi Ringene Oki. Send meg betalings info så jeg får gjort opp. Hilsen Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet November 16, 2011 Får hive meg på her også 1 x Quattro 1 x Audi Ringene Oki. Send meg betalings info så jeg får gjort opp. Hilsen Johan Hei Johan. Det er bare en type, det er Quttro logoen i fronten, og audiringene på baksiden Vil du da ha 2 luer ? Sender betalingsinfo, når jeg har motatt luene. Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet November 16, 2011 Hei Johan.Det er bare en type, det er Quttro logoen i fronten, og audiringene på baksiden Vil du da ha 2 luer ? Sender betalingsinfo, når jeg har motatt luene. Geir Greit to luer blir bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet November 17, 2011 Jeg tar 2 luer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet November 17, 2011 Lue mottatt sist Lørdag, og er storførnøyd:) Takk Geir!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet November 17, 2011 To stk Quattro luer nr.1 takk:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet November 17, 2011 Lue mottatt sist Lørdag, og er storførnøyd:) Takk Geir!! Fint å høre Tom Erik! Takk for handelen! Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet November 17, 2011 2 stk quattro luer takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet November 18, 2011 Fekk luene i dag kjempefine og gode..Takk for kjapp service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet November 18, 2011 Lue mottatt sist Lørdag, og er storførnøyd:) Takk Geir!! Fekk luene i dag kjempefine og gode..Takk for kjapp service Takk for gode ord gutter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet November 18, 2011 takk for god handel:)kjempegod service:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet November 19, 2011 Tar 2 stk jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...