#1 Skrevet Desember 5, 2010 Lurte bare på om noen vet hvorfor det er forskjell på luftfilterboksene på 1.8t og 1.8 på a4 B5. 1.8t til venstre og 1.8 til høyre. Hva gjør den luka i 1.8t boksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2010 Forvarming av luft for kalde vinterdager? Kanskje den ene boksen er "norsk spec" mens den andre er "tysk spec"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2010 Begge boksene er fra norkssolgte biler. Er bare en luke ut i friluft det der, ikke inn i noe rør eller lignende. Lurte bare på om jeg kunne bruke 1.8 boksen siden 1.8t boksen min har smeltet Regner ikke med at bilen eksploderer om ikke luka er der men. Og skjønner ikke hvorfor det ikke er filter på 1.8 boksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2010 Det er ihvertfall en egen filterboks for "kalde områder", både til 1.8 og til 1.8T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2010 Men det er ingen grunn til at jeg ikke kan bruke den uten luka og filteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2010 Drit i det og bruk den no a mister skeptisk !!!!!!!!!!! Full gass ! den er sikkert for eventuelle fugler/snø/vann og div som bli sugd inn av den voldsomme motoren din så dem kommer ut igjen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2010 Fikk jo ikke noe svar fra mr deleskifter eksperten så da tenkte jeg at jeg sku legg ut en tråd her da vet du. Men siden du sier det så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 7, 2010 Fikk jo ikke noe svar fra mr deleskifter eksperten så da tenkte jeg at jeg sku legg ut en tråd her da vet du. Men siden du sier det så. forsiktig no hvis ikke tar jeg tilbake alle timene på bilen din og da sitter du igjen kun med reservehjulet ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 7, 2010 Ja, og det setter jeg på bilen din så får du sleeper på rett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 8, 2010 Og bare så du vet det og får det bekreftet !!!! den luka er for varm luft på kalde dager rett fra den voldsomme manifoilden din !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 8, 2010 Har du googla? Du ble litt nysgjerrig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...