#26 Skrevet Januar 6, 2011 Kan være instrument panelet i bilen som tuller, lade impulsen til dynamo går igjennom instrument panelet og den røde dynamo ladelampa. Dette har jeg selv hatt problemer med. For å sjekke om det er det, tar du bare en ledning mellom pluss pol på batteri og bort til dynamo, tror det er dit den lille blå ledningen går og den røde. Trenger bare noen sekunder kontakt så hører du om den begynner å lade. Trenger bare en liten start pule for at dynamo skal starte å lade. Dette må du da gjøre hver gang etter du har startet bilen om det er instrumentet som tuller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 6, 2011 Har ekstra instrument også, men er du sikker på at den blå ledningen gir signal om lading? Trudde bare den var til ladelyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 6, 2011 Har ekstra instrument også, men er du sikker på at den blå ledningen gir signal om lading?Trudde bare den var til ladelyset. Mne prøv det jeg sa, for lader den ikke når du gjør som jeg beskrev, da er dynamo defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 6, 2011 okok skal prøve i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 7, 2011 Satt i den gamle dynamoen i dag, da ladet den igjen: klø : Levert den andre inn for sjekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...