#1 Skrevet Desember 6, 2010 Har nettopp byttet dynamo i min golf 3. Problemet nå er når jeg starter bilen, så starter den men dør med en gang gassen slippes pluss at baterilampa i instrumentpanelet lyser konstant. Vet at bateriet lader. Noen som veit hva dette skyldes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2010 virker jo ikke som det er noen god kontakt med dynamo, du er sikker på at du har koblet riktig og strammet godt til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2010 Den lader så skjønner ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2010 nå veit jeg ikke om det er det samme, men på passat 3b 98 så er det en liten styrekabel som også skal kobles på dynamoen for å få gitt signal til ladelampen i dash'en, kanskje denne du har glemt eller noe? hvis ikke så har ikke jeg mer å komme med akkurat nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2010 Har gjort slik som den gamle var. Men ellers takk. Sykt irriterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2010 Da har jeg i hvertfall fått bilen til å gå normalt. Nå er det bare at bateriet i instrumentpanelet lyser. Å det skjønner jeg ikke. Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...