#1 Skrevet Desember 6, 2010 (endret) batteri lampen på en Audi 80 tdi 94mod blinker ved gløding og start? målte spenning inn på dynamo å det ser ut som dynamo ikke lader? men lampen skal vel lyse, ikke blinke? noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2010 prøvde å starte idag etter at batteriet har stått på lading, og når jeg skulle starte, lyste lampen når jeg glødet (slik den skal) men etter å ha startet og flyttet den ikveld så blinker lampen igjen når jeg startet den. noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2011 batteri lampen på en Audi 80 tdi 94mod blinker ved gløding og start? målte spenning inn på dynamo å det ser ut som dynamo ikke lader? men lampen skal vel lyse, ikke blinke? noen som har tips? Har akkurat det samme problemet jeg å nå Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2011 var dynamoen som var gåen på bilen til fruen:) og den kostet vel 4600kr ny: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...