#1 Skrevet Desember 6, 2010 (endret) Har for salg litt 1.8T deler. Frakt kommer i tillegg. -Bunnpanne for tverrstilt, uten føler i bunn kr 800.- SOLGT! Originale 81mm stempler/råder og lagre. Disse stemplene har forsterket 20mm "wrist pin". Disse er kun gått 47 500km. Kr 2000.- Flexihone for deglassering/honing ved montering av nye stempler/råder i 1.8T motor. -Flexihone-180 grit/korning, GB style, silicon carbide, 89mm Kjøpt ny hos cylmo i trondheim, kun brukt til å hone opp 4 sylindere. Ny pris 1536.-(cylmo.no) Selges kr 1000.- Reg reim fra 034 Motorsport i kevlar kr 500.- SOLGT! Dyser S3/TT/LCR - 386cc med dele nr 06A906031BC, kun gått 53 000km. kr 1600.- SOLGT! Denso iridium IK22, 1 grad kaldere tenplugger. Gått i underkant av 12 000km (nypris kr 800 hos trsautoteknikk) selges kr 200.- Alle priser er uten frakt. Send gjerne pm dersom du har spørsmål. Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2011 Bud ønskes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2011 Kva for bil er bunnpanne til? Rettstilt /tverrstilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2011 bor du i tr.heim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2011 Kva for bil er bunnpanne til? Rettstilt /tverrstilt? Glemte å få med at den er til en tverrstilt 1.8T motor bor du i tr.heim? Holder til i Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2011 Om den bunnpanna er bra så er eg intressert i den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2011 (endret) Om den bunnpanna er bra så er eg intressert i den! Skal se om jeg får tatt et bilde av bunnpannen i løpet av helgen Lagt til etter 4 dager: Om den bunnpanna er bra så er eg intressert i den! Ser ut til at jeg ikke finner igjen kameraet mitt. Bunnpannen ble byttet til fordel for en "baffled sump" med ulike kamre pga banekjøring med slicks. Bunnpannen er i god stand å ingenting å utsette på. Bor forøvrig i Bergen hvis du vil komme å ta en titt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2011 Hei, Har tømt innboks no, så om du har eit tlf nummer så kan eg slå på tråden. Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2013 Har fortsatt HONINGS verktøy og stempler/råder tilsalgs om noen skulle være interesert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...