#1 Skrevet Desember 7, 2010 Jada, nok en GT5 tråd:o Men her kan dere legge ut bilder av bilene deres med evt litt info. Hvordan få bilder på hidden`n?? Du eksporterer dem fra spillet til ps3en... Du finner eksportknapp når du ser på bildene. Deretter kobler du i en harddisk/minnepenn og kopierer mappen med bildene over på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2010 Begynner jeg da Denne har jeg lagt ut før. Audi RS6 '08: Ferrari 458 Italia '09: Nissan Skyline GT-R Vspec II N1 (R34): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2010 Mercedez C63 AMG: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2010 Her er de tre bildene jeg har tatt til nå. Blir nok flere da det faktisk var morro:) Wheelie: rock : Godt i siget i London`s gater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2010 Ford Mustang Mach 1 '71 San Galgano Abbey by Jahny75, on Flickr Ahrweiler - Street by Jahny75, on Flickr Road Course - Indy by Jahny75, on Flickr Road Course - Indy_4 by Jahny75, on Flickr Red Bull Hangar-7_3 by Jahny75, on Flickr Red Bull Hangar-7_4 by Jahny75, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2010 Vant HPA TT'n og litt Julestemning Ahrweiler - Winter_4 by Jahny75, on Flickr Ahrweiler - Winter_2 by Jahny75, on Flickr Ahrweiler - Winter_3 by Jahny75, on Flickr Ahrweiler - Winter_1 by Jahny75, on Flickr Ahrweiler - Winter by Jahny75, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2010 Så fra Østerriket over lilledammen til Storbritannia for litt bykjøring Og der fant jeg noen Nordmenn og Det Norske Flagg London_8 by Jahny75, on Flickr London_9 by Jahny75, on Flickr London_4 by Jahny75, on Flickr London_3 by Jahny75, on Flickr Ikke helt optimalt drifteoppsett, men røyk ble det nå London by Jahny75, on Flickr London_2 by Jahny75, on Flickr London_1 by Jahny75, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2010 For en bil: faint : Kjører med mye camber ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2010 Hvem trenger vel oppgradering av bremser når man kan ta stoppie med de originale? Ruf CTR Yellowbird kjørt slik den bør bli kjørt på ringen (iallfall i følge promovideoen til Ruf) Full score for realisme, handlingen til 240 har de overført perfekt! RS4 med full trim og comfortdekk ble litt for mye krutt i karusellen. Denne pandaen har nesten fått 5-doblet effekten, ikke rart kameraet ikke klare å følge med! Sambabussen ute på nye eventyr: Her er en bildeserie fra et B-spec løp. Har tydeligvis skapt en blanding av Fangio og Stefan Bellof, rimelig flamboyant kjørestil på denne føreren, lite respekt for en temperamentfull handling på bilen Han legger den på tvers 30m før apex, med millimeterklaring til veggen.. og drar det i havn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2010 TØFT! Må få tatt noen bilder jeg også.. Man kan også legge de ut via nettleseren til PS3. Forminske de litt så går de inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 10, 2010 For en bil: faint : Kjører med mye camber ell? Racing understell: Max senk, dempere og fjærer helt svakt, 10grader camber foran og bak - Kun for anledningen for fotografen. TØFT! Må få tatt noen bilder jeg også.. Man kan også legge de ut via nettleseren til PS3. Forminske de litt så går de inn Bruker nettleserern i PS3 til å legge inn bildene i Flickr, så laptop'n til å legge dem ut på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 10, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 15, 2010 God grafikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 15, 2010 Gallardoen min Ahrweiler - Winter_6 by Jahny75, on Flickr Titanium Semi-Racing Exhaust, Rear Wing A Ahrweiler - Winter_4 by Jahny75, on Flickr Ahrweiler - Winter_3 by Jahny75, on Flickr PAY ATTENTION TO THE DETAILS!! Ahrweiler - Winter_1 by Jahny75, on Flickr Ahrweiler - Winter by Jahny75, on Flickr Ahrweiler - Winter_2 by Jahny75, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 17, 2010 rs6 in the air legg merke til motstanderene bak som jeg kjører ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 17, 2010 Har en fulltrimma rs6 jeg og! Skikkelig go-bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 17, 2010 NASCAR action LITT skeiv bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 17, 2010 Det merke i ruten på Gallardoen der e jo bare syykt, ikke for å snakke om overgangen til sort på ruten!! er det sånn på alle bilene tro...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 10, 2011 rs6 action 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 11, 2011 Hvordan laster dere opp bildene hit? Vie PS3'en eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 11, 2011 Hvordan laster dere opp bildene hit? Vie PS3'en eller? Er 2 måter og gjøre det på, som jeg har prøvd jaffal. Bilder må du overføre fra spillet og til PS3'en (XMB'en - aka hovedmenyen ). Deretter kan du enten laste bildene opp med nettleseren på PS3'en til Flickr, Photobucket eller whatever folk bruker - eller kopiere dem til en minnepenn og gjøre det samme fra en PC. Så bruker du Flickr, Photobucket eller whatever og linker inn bildene her. Jeg har prøvd og gjøre det fra PS3'en, men er litt mer knoting (hvis man ikke har PS3 tastatur da) på PS3'en. Men så slipper man og flytte på minnepenner hele tia. Fordeler og ulemper med alt. Bare å prøve seg frem til hva man selv foretrekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 14, 2011 Er 2 måter og gjøre det på, som jeg har prøvd jaffal. Bilder må du overføre fra spillet og til PS3'en (XMB'en - aka hovedmenyen ). Deretter kan du enten laste bildene opp med nettleseren på PS3'en til Flickr, Photobucket eller whatever folk bruker - eller kopiere dem til en minnepenn og gjøre det samme fra en PC. Så bruker du Flickr, Photobucket eller whatever og linker inn bildene her. Jeg har prøvd og gjøre det fra PS3'en, men er litt mer knoting (hvis man ikke har PS3 tastatur da) på PS3'en. Men så slipper man og flytte på minnepenner hele tia. Fordeler og ulemper med alt. Bare å prøve seg frem til hva man selv foretrekker. Da blir nok minnepenn og Photobucket lettest for min del Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 15, 2011 Litt online kjøring med brodern og en kompis av han... Brodern og kompisn står i ro, og jeg kommer i full fart over bakketoppen. Eiger Nordwand Short Track_1 by Jahny75, on Flickr Eiger Nordwand Short Track by Jahny75, on Flickr Siden det ikke går og spole frem og tilbake... Men jeg tøtsja taket på begge (som man ser så er ene bakhjulet mitt inni den ene biln. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...