#26 Skrevet Januar 15, 2011 Så noen bilder av må-være-den-sykeste-bilen i spillet bilen: Red Bull X2010 S.Vettel versjonen Nürburgring Nordschleife by Jahny75, on Flickr Nürburgring Nordschleife_1 by Jahny75, on Flickr Nürburgring Nordschleife_4 by Jahny75, on Flickr Nürburgring Nordschleife_13 by Jahny75, on Flickr Nürburgring Nordschleife_9 by Jahny75, on Flickr Nürburgring Nordschleife_6 by Jahny75, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 24, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 25, 2011 Lei av og bare kjøre disse løpene jeg, får jo ikke bygget biler pga jeg må ha biler til disse løpene hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 4, 2011 Litt bilder jeg har tok for ei stund siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 23, 2011 Skuffer meg litt dette spillet nå. 1: Det er ikke Porsche med i spillet? Utenom noen på bruktshop'en. 2: Får ikke satt felger på brukte biler. 3: savner disse brukte felgene som også var på 4'ern. 4: Noe trimme muligheter som var litt mer detaljert på 4'ern. Pluss pluss pluss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 23, 2011 Skuffer meg litt dette spillet nå. 1: Det er ikke Porsche med i spillet? Utenom noen på bruktshop'en. 2: Får ikke satt felger på brukte biler. 3: savner disse brukte felgene som også var på 4'ern. 4: Noe trimme muligheter som var litt mer detaljert på 4'ern. Pluss pluss pluss EA har alle rettigheter på Porsche, derfor er det RUF i GT5. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 23, 2011 EA har alle rettigheter på Porsche, derfor er det RUF i GT5. Fabian Hvorfor har Forza en hel haug med Porscher da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 23, 2011 Hvorfor har Forza en hel haug med Porscher da? Kjøpt av EA, noe Polyphony ikke har tatt seg råd til. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 24, 2011 Så noen bilder av må-være-den-sykeste-bilen i spillet bilen: Red Bull X2010 S.Vettel versjonen Nürburgring Nordschleife by Jahny75, on Flickr Er det flere enn meg som sliter med denne bilen? Mulig det er bare meg som er litt treg av meg, men den går rett og slett for fort for meg. For å klare gull på Spesial Eventen hvor denne bilen skal brukes må man kjøre dobbelt så fort rundt f.eks. Monza i forhold til bestetiden jeg har med min topptrimmede R8. Jeg har Logitech G27 ratt, men jeg klarer ikke være presis nok på rattet i svingene når jeg f.eks. skal ta 90 graders svinger i 300+. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 24, 2011 Ble nettopp lvl30 og unlocket S.Vettel challenge på spesial eventen. Det skulle gå fort gitt. Klarte bronze ganske greit og vant en ny Red Bull-livery X2010-bil (har to stk nå ). Men, for å klare gull, så må jeg nok sitte og kjøre samme bane en del ganger, til man blir vant til banen og bilen på den banen. Det er bare å ikke gi opp. Man klarer det sikkert etter å ha brukt opp ett sett med ratt og pedaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 24, 2011 Skulle spilt litt mer, men blir så lei av og kjøre runder på runder hele tiden Lite variasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 2, 2011 Lancia Delta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...