#1 Skrevet Desember 7, 2010 (endret) Noen som vet hvem som selger repkit til Girling calipere med ø43mm stempel? Må renovere caliperene bak på V8'n pga underkjent PKK. Evt. hvem selger caliperene ferdig renovert til en ok pris? Mekonomen har disse : delenr 03-8847017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2010 For å besvare meg selv, så ser det ut som om Mekonomen hadde disse. De dukket bare ikke opp når jeg søkte etter deler pr skiltnummer, mens når jeg manuelt søkte opp bilmerke/-modell, så fant jeg veldig mye mer deler, bl.a disse repkitene jeg leita etter. Et lite tips der altså, kanskje man finner mer ved å manuelt søke opp bilmodellen. Da gjenstår det å se om det er riktige når jeg henter dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2010 GSFcarparts.com i UK har mye overhalte bremser. Kjøpte OH Allroad calipers til min for en brøkdel av nye i Norge. Og ingen som overhalte de her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2010 Har tidligere sett at hovwdiaudi.dk har repsett til calipere, som også inkluderer armen og pakningen til P-bremsen. Dette har jeg aldri sett andre steder. Vet ikke om dette passer 43-caliperen da (det var til 38), V8 er ikke inkludert i katalogen deres, så da må man lete selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg kjøpte mine rep.sett på Mekonomen, så det er nok riktige du får Terje;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2010 Good, da satser jeg på å få renovert noen calipere selv, er vel ganske samme jobben som med 38-caliperene, og de fikk jeg ganske bra på 200n. Rear Caliper Rebuild - PDF Det var delenr 03-8847017 jeg handlet på Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 8, 2010 (endret) Jeg kjøpte (som) nye (overhalte) calipere med sleider og alt til S4'n hos remartautoparts.com, raske og veldig rimelige. (ga totalt 3500,- uten pant) De har brukbart utvalg, men vet ikke om dine ligger der. Edit: Bare sleidene koster 1400+mva pr stk på Møller, og her var de med! Prisen var for begge sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2010 Autohaus har dem jo også til $104 pr stk, det blir ikke så gale prisen det heller. Finner dem ved å søke på delenr og ikke under Audi V8 eller 200.. Men det er bra å komme med tips til hvor man kan få tak i slike uten å bli ranet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 8, 2010 Har vel også kommet med calippere bak hos Custom Auto Craft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 8, 2010 CAC har vel bare til uventilerte skiver ennå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...