#1 Skrevet Desember 7, 2010 Fikk for en stund siden ny luftmassemåler til awdi'n, skulle til og montere den i dag, og jeg har fått feil.. Har kjørt med lånt måler med nr: 0280218032, og dette nr har også den gamle gåene lmm'en min.. Og ser biltema har måler med samme nr, og koster halvparten av det den gjør på møller og meca.. Lurte på og prøve jeg, har jo 1års garanti og 5 års reklamasjonsrett uansett http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Motor/Tenningssystem-og-motorstyring/Audi/A4/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2010 Er det ikke originale Bosch måleren Biltema fører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2010 Skulle tro det, har handla div andre motorstyrings komponenter til Calibra Turbo'n jeg hadde og de sto det bosch på, med samma delenummera som de dela jeg skifta ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2010 Skriv oppdatering om du kjøper den fra biltema da Bosch er vel Bosch om det er Biltema eller Møller? Skulle nå tro det men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2010 Ja får penga tilbake på den feile jeg har fått fra meca, så om jeg da kjøper biltema sin, så sitter jeg jo igjen med halvparten av penga.. Jeg går for den jeg, funker den ikke/funker dårlig eller ryker fort så leverer jeg den tilbake og får penga tilbake! Kjøpslov er kjøpslov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2010 Kjøpslov er kjøpslov Og Bosch er Bosch, så det burde nok gå fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2010 Gi oss en oppdatering etter du har kjøpt målern!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2010 spennende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2010 Har kjøpt målern, og den var ikke rett.. De har ikke til 1,8T AEB ser det ut som, kun ANB osv.. altså en helt annen kontant, så endte med og kjøpe fra Norsk bildelesenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...