#1 Skrevet Desember 7, 2010 Hei alle sammen! Er fersk her på forumet, kjøpte meg en a4 tdiq for et par måneder siden er storfornøyd med bilen, men den mangler cc og kjørecomputer. Hadde derfor bilen på audiverksted for å montere dette, men de fikk det ikke til å virke. De mente jeg kanskje måtte skifte rattstammemodul. Jeg har nr: 8E0953549L. Ifølge denne siden støtter denne modulen både cc og kjørecomputer, http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(8E)) Jeg har fått varsel om lavt spylervæskenivå samt at det er kommet et 1-tall i displayet, men det skjer ingenting når jeg trykker på spaken. Det står kun antall kilometer igjen. Er det noen som har tips til hva som kan være feil? Og om det er noen i nord med VAGCOM som kan være behjelpelig med å eventuelt kode om? mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2011 På Arne Johnsen da eller? hehe... Hør med Bjørn Tore Wiik som også er medlem.. han skal visst være meget flink med vagcom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2011 (endret) Her er en "bibel".. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=185787 Forøvrig så kommer varsel for vindusvisker da den funksjonen blir aktiv etter at kjørekomputer blir aktivisert i sw. Den må da enten kobles til nivå føler i spylevesketanken, eller å jorde den kabelen som skal gå til tanken for å fjerne dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2011 hehe, ja det var hos Arne Johnsen... er blitt ordnet nå, hadde helt glemt av denne tråden, skulle lagt inn at det var løst...Jeg fant en fin "oppskrift" på nettet for koding og kjøpte meg vagcom....det tok meg 5 minutter, så virket det!! Trodde det var mer skummelt, derfor tenkte jeg at merkeverksted kunne få gjøre kodinga....men man må visst stole mer på seg selv!! Takker så mye for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...