Anbefalte innlegg

er det god vei oppover? gjerne tips om enkleste rute...hvor lang tid bruker det å ta fra Trondheim og oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 48 mil til Mo I Rana. Tar ca 6 timer å kjøre. Bra veier oppover og det er bare å følge E6 hele veien. Det er godt skiltet også. Men når du kommer til Mo I Rana, så vet jeg ikke hvordan du finner banen. Vi skal kjøre Fredag etter jobb, ca. 1700 kanskje. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 48 mil til Mo I Rana. Tar ca 6 timer å kjøre. Bra veier oppover og det er bare å følge E6 hele veien. Det er godt skiltet også. Men når du kommer til Mo I Rana, så vet jeg ikke hvordan du finner banen. Vi skal kjøre Fredag etter jobb, ca. 1700 kanskje. :)

 

Da jeg kjørte nedover i fjor var det skiltet for avkjøringen opp mot banen, så de setter vel opp et skilt i år og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig, det jeg tenkte. noen som skal kjøre samlet oppover på fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig, det jeg tenkte. noen som skal kjøre samlet oppover på fredag?

 

Har vært diskutert oppmøte på Bunnpris Sluppen kl 1130 (avreise ~12) med noen biler vet jeg. Hvor mange er fortsatt usikkert, men møt opp så får vi se :) De som ønsker å følge med i kolonnen kan kanskje gi et lite hint her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som ønsker å følge med i kolonnen kan kanskje gi et lite hint her?

 

: vinke : : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller opp hvis jobben tillater det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært diskutert oppmøte på Bunnpris Sluppen kl 1130 (avreise ~12) med noen biler vet jeg. Hvor mange er fortsatt usikkert, men møt opp så får vi se :) De som ønsker å følge med i kolonnen kan kanskje gi et lite hint her?

 

Jeg skal oppover!

Men siden jeg har sånn blodtrimma bil så begynner jeg nok litt før dere for å ende opp likt :D

 

Muuulig og truulig jeg hiver med på kolonna 11.30 men har nå i planene å dra litt før... får se får se... kan ikke hive frem kolonne avreise til kl 10 da? (slik at man kommer avgårde kl 11) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har eksamen kl09-kl13 på fredag,

men kan jo hende man blir ferdig før. Kjører når jeg kjører, hverken før eller senere.

 

John Fredrik skal sitte på var planen.

Og så skal jeg ta med en kar fra Grong.

Og muligens Reidar skulle sitte på , men ikke fått bekreftet dette.

Og Vegard O snakka vel også om å sitte på ?

 

A4'en blir full, tydlivis...

 

Well, vi får se.

Om det er andre som kjører sent og har plass i bil, så kanskje man kan 'omrokkere' litt ... hehe

 

Morten.

 

 

Edit: jo, og Magnus Pharo kommer vel oppover til bartebyen imorra, og skal vel også kjøre på fredag. Sammen med skaptrønder Ole Opsahl, og enda en blindpassasjer ;)

Vet ikke når dem tenke å sikte oppover da...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med å bli med oppover sammen med dere andre, forutsatt at jeg blir ferdig med jobbting. *gjesp*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muuulig og truulig jeg hiver med på kolonna 11.30 men har nå i planene å dra litt før... får se får se... kan ikke hive frem kolonne avreise til kl 10 da? (slik at man kommer avgårde kl 11) hehe

 

Kan dessverre ikke starte tidligere pga. jobb.

 

Morten: Kan jo hende vi er trege og du rask så vi får felles avreise :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dessverre ikke starte tidligere pga. jobb.

 

Morten: Kan jo hende vi er trege og du rask så vi får felles avreise :)

 

Varmerket mitt er å være treg også så vi får se :)

Ringer vel rundt litt når jeg ankommer bartebyen i morgen kveld.

Er jo teoretisk seteplass i passelat.... men den går sakte nok med to i allerede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.