#1 Skrevet Desember 7, 2010 Er det noen som har delenummeret på låsekasse venstre side til 2000 A6 1,8TQ? Reg nr: BP91162 Skulle gjerne også hatt delenummeret til bakfjærene som er ett hakk stivere enn de som står på bilen originalt bak? Er originale sportsunderstellfjærer. Bilen er segen bak. For å være sikker på at høyden bak blir god nok med nye fjærer, tenker jeg gå for noen som er hakket høyere/stivere (Altså beregnet på hakket tyngre bakvogn enn det min bil har) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2010 Ingen som har ETKA eller hva det heter foran seg og kjapt kan sjekke hvilket delenummer jeg trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2010 låsekasse: 4B1837015G får jeg frem på ETKA. 4B1837015J om kjærra di er Armert.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2010 4B1837015G er venstre bakdør? Ser jo jeg har glemt å spesifisere det i første innlegg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2010 Låner tråden din, og lurer på om delenummer til min låsekasse venstre side foran er det samme? 2000mod pp55022 Håper det er greit for deg Pål Espen:) Regner med du har problemer med å lukke døra i kulda? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2010 Nei, jeg har problemer med at låsekassen på venstre side bak ikke reagerer i det hele tatt når man bruker sentrallås. Det går fint å låse opp vha dørhåndtaket på innsiden, og også å låse ved å trykke ned låseknappen på døren. Men sentrallåsfunksjonen er toast. Har skjønt at det mest sansynlig er en mikroswitch som er problemet, men det ser så klussete ut å begynne å fikle med den at jeg tenkte jeg skulle prøve å finne en brukt komplett låsekasse på ebay i god stand. Går helt fint at du låner tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2010 Noen som vet om 4B1837015G er venstre bakdør? Eller fordør? Eller om det er samme type låsekasse foran og bak på bilene? Har en brukt en for hånden jeg kan kjøpe via nettet, men må bare først vite om dette er til fordør eller bakdør (evt til begge deler). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2010 4B1837015G er venstre foran 4B0839015G er venstre bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2010 Ok, tusen takk! Godt jeg ikke bestilte den andre da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2010 Nei, jeg har problemer med at låsekassen på venstre side bak ikke reagerer i det hele tatt når man bruker sentrallås. Det går fint å låse opp vha dørhåndtaket på innsiden, og også å låse ved å trykke ned låseknappen på døren. Men sentrallåsfunksjonen er toast. Har skjønt at det mest sansynlig er en mikroswitch som er problemet, men det ser så klussete ut å begynne å fikle med den at jeg tenkte jeg skulle prøve å finne en brukt komplett låsekasse på ebay i god stand. Går helt fint at du låner tråden. Takk for det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...