Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk noen symptomer på a4en igår som jeg føler kan være lmm.

Fikk et lite poff når jeg var ute og lekte i snøen også var det like før bilen døde.

Ligger veldig lavt på tomgang og når jeg gir litt gass så klarer den akkuratt og holde seg i live før den holder seg på tomgang igjen, prøvde og kjøre bilen litt men bilen bare begynte og fjuske i tilleg til en stikkflamme ut eksosen: rock :

tok av ledningen på lmm og da kunne jeg kjøre bilen(selvom den gikk veldig dårlig)

Fant ingen tilsynelatende løse trykkslanger rundt om heller.

Kan dette være en gåen lmm?:) har sett på den tidligere og den virket litt skitten og sleten.

Ser mekonomen vil ha over 3laken for en lmm til motorkode AEB(som jeg trenger) mens AJL koster 1693kr. og den kan fåes for 999kr på biltema. Etter litt søking har jeg funne utav at AEB og AJL har samme kontakten på lmm?

Så spørsmålet mitt er om jeg kan bruke en lmm fra motorkode AJL?:)

Litt higen på og få kjøre bilen igjen så takker og bukker for svar :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er nr på den LMM'n du har? Skal stå på den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er nr på den LMM'n du har? Skal stå på den..

Har ikke tenkt på og sjekke det engang:) skal få gjort det idag, ser om jeg får skaffet en lmm i tilfelle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.