#1 Skrevet Desember 8, 2010 Hei folkens! Noen som har peiling og kan gi meg et vettugt svar på om deffuseren på S4 passer rett over på S-line bakfangeren min.Noen sier diffusoren passer rett over, andre sier det er forskjell i bøyen mot fangeren. Blir helt matt av de ikke kan sine egne biler altså... Møller på ensjø sier den passer rett over, møller i fr stad og furuset sier det ikke går. Møller i Oslo vet ikke helt. Såvidt jeg ser ser det ut som det stemmer at den ikke passer rett over, men har sett et par som har gjort dette, men mulig de har byttet hele bakfangeren. Deretter er det eksosanlegget som det rår tvil om. Noen sier de har brukt eksos fra A5. Det enkleste og billigste er vel å få svendsen eller noen til å skreddersy noe. Veldig fint om noen som har greie på dette svarer for jeg har fått mer enn nok upålitlige svar =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2010 (endret) Jeg har også spurt eierene av disse bilene, men de vet faktisk ikke selv da de visstnok var 2. gang eiere, men de hevder Audi i tyskland har gjort all jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2010 Det passer rett over og er plug and play. Klips av orginaldiffusoren din og smekk på S4-diffusoren. Det er to deler du trenger, selve plastdiffusoren og den kromlista som går mellom pottene. Kromlista skrues fast i plastdiffusoren før montering med medfølgende skruer. Mener det koster omtrentlig 650.- for plastdiffusoren og 1100.- for kromlista. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2010 Jeg kan ikke gi deg 100% sikkerhet for dette svaret, men gir det likevell Dersom du har s-line eksteriørpakke på din bil, så er delenummer på bakfanger likt som på S4 b8. I teorien så skal da diffusuren fra S4 passe, og jeg tror det er rimelig bolt on (uten at jeg vet dette) Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2010 Det passer rett over og er plug and play. Klips av orginaldiffusoren din og smekk på S4-diffusoren. Det er to deler du trenger, selve plastdiffusoren og den kromlista som går mellom pottene. Kromlista skrues fast i plastdiffusoren før montering med medfølgende skruer. Mener det koster omtrentlig 650.- for plastdiffusoren og 1100.- for kromlista. Se der ja, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...