#1 Skrevet Desember 8, 2010 Noen som vet hvor et slikt drev kan fås tak i??Aner ikke hva merke dette er..Hvis jeg setter på standard veivdrev så passer ikke reimer osv så skulle gjerne hatt et slikt.Noen som har vært borti detta??skal prøve å få inn bilde her he. Det drevet til høyre er slik jeg trenger(sitter på motoren)dette er flatt i bakkant som dere ser,mens det til venstre(std)går det ca7mm inn i bakkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2010 Varfør skulle ikke org passe? Du skrur de ju fast mot svingningsdempern, men vill du ha ett ståldrev så har jeg ett liggande. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2010 Om det er AAN skal det være en diamant skive mellom der også, kjøper du den også passer den nok bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2010 takker takker.Ja vet det skal være ei skive der.Men er ei annen vei på bilen,så sikkert derfor detta drevet er som d skal være.skal innom krb i morra å se om han har noe liggnende. Takker for innlegg å hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2010 Vad har de før betyning att de er flatt i bakkant? Vis du skrur fast drevet på svingningsdempern først och etterpå monterar den på veiven så må de bli de samme om den er flatt bak eller ikke de er ju svingningsdempern som tar i veiven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...