Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor et slikt drev kan fås tak i??Aner ikke hva merke dette er..Hvis jeg setter på standard veivdrev så passer ikke reimer osv så skulle gjerne hatt et slikt.Noen som har vært borti detta??skal prøve å få inn bilde her he.

Det drevet til høyre er slik jeg trenger(sitter på motoren)dette er flatt i bakkant som dere ser,mens det til venstre(std)går det ca7mm inn i bakkant.

Bilde0058.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varfør skulle ikke org passe? Du skrur de ju fast mot svingningsdempern, men vill du

ha ett ståldrev så har jeg ett liggande.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er AAN skal det være en diamant skive mellom der også, kjøper du den også passer den nok bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker takker.Ja vet det skal være ei skive der.Men er ei annen vei på bilen,så sikkert derfor detta drevet er som d skal være.skal innom krb i morra å se om han har noe liggnende. Takker for innlegg å hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vad har de før betyning att de er flatt i bakkant? Vis du skrur fast drevet på svingningsdempern

først och etterpå monterar den på veiven så må de bli de samme om den er flatt bak eller ikke

de er ju svingningsdempern som tar i veiven.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.