#1 Skrevet Desember 8, 2010 Hei. Hvor finner jeg oljetemp sensoren på en ABH V8 ? Er det en egen vanntempsensor for motorstyringen eller går det på den samme som dasj instrumentet ? Hvis jeg skal koble ut bremsekloss sensorene, må de da kortsluttes, eller er det "jordbrytere" så det holder at de er koblet ut ? Hvor får jeg kjapt tak i en bra service manual (haynes ++ ) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2010 Pos.1 Vanntemp dasjbord Pos.2 Vanntemp motorstyring Pos.4 Oljetemp Br.klosslyset kommer på når det ikke er kontakt/ikke kortsluttet. Har ikke funnet noe manual til disse enda, nærmeste jeg har sett må vel være chilton manual for S4 (kun 2,2), så finnes det vel også noe til Audi V8 som kan passe med motor. Ellers er jo denne siden kjekk for å se sprengskisser av diverse: http://www.vagcat.com/epc/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2010 hei har akkurat samme bil og må kople ut slitasjevasleren, har bare ikke fått gjort det enda:p men vil dette si at man bare kopler en "jumper" ledning inn i stikket nede på fjærbenet? christer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2010 Takker for tegning Skal begynne å skru på lørdagen så får jeg se om jeg finner ut av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...