#1 Skrevet Desember 8, 2010 (endret) Hei, etter dama lånte bilen for første å siste gang på lørdagen så har ikke bilen vært seg selv. Har ikke kommet opp noen feil meldinger og ser ut som turboene funker helt fint, mister værtfall ikke noe olje eller svar røyk. Er noe tikking fra motoren men ikke ventil tror jeg. Når jeg skal gi på så kjennes det ut som jeg max 150 hk. trenger hjelp!! Noen som tror de vet hva dette kan være? Bilen har snart gått 150 tusen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2010 Boost lekkasje kanskje? Nødmodus (lader ikke utover WG grunntrykk) pga ett eller annet? Har du Vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2010 Jeg tipper på eksostemp sensor feil.... Hadde samme opplegget med min S4 Biturbo selv i alle fall. Da går den i nødmodus, og da lader den maks 0,5 Bar, men det kommer ikke opp noen varsellampe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2010 Jeg tipper på eksostemp sensor feil.... Hadde samme opplegget med min S4 Biturbo selv i alle fall. Da går den i nødmodus, og da lader den maks 0,5 Bar, men det kommer ikke opp noen varsellampe. holder en knapp på egt sensorene jeg også men kan sef være andre ting også. lekasje på trykksiden,def n75ventil og vakumlekasje feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2010 holder en knapp på egt sensorene jeg også men kan sef være andre ting også. lekasje på trykksiden,def n75ventil og vakumlekasje feks trykkfeil gir feilkoder vel?hveertfall på min så gjorde det det.da var det lekasje i y belgen på spjeldet.og slitne dump ventiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2010 Kjennes litt ut som den lader alt for lite ja. Skal se om vagcom finner ut av det i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2010 trykkfeil gir feilkoder vel?hveertfall på min så gjorde det det.da var det lekasje i y belgen på spjeldet.og slitne dump ventiler spørs hvor stor lekasje det er. jeg hadde et hull i røret fra intercooleren til turbon på min for okke lenge siden og den ga ikke feilkode men hadde en slange med sprekk i for en stund siden og da fik jeg feil på lambda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2010 jeg hadde sjekket y belgen med en gang ass..hvis den ikke er skiftet nylig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2010 er ikke y-belg på rs4. er støpt der:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2010 er ikke y-belg på rs4. er støpt der:-) er det det?en kompis av meg har en rs4 og den var faktisk i hard gummi/plast skjønner du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 9, 2010 Hadde samme problemet på A6'n min. Der var det et knøtt lite hull på en vacuum slange. Da gikk bilen som en dass og brukte mye suppe. Fant den ikke før jeg trykktesta og brukte zalovann for å se hvor det boblet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 9, 2010 er det det?en kompis av meg har en rs4 og den var faktisk i hard gummi/plast skjønner du vist det er den rett over det overste store blanke reimhjulet du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 11, 2010 Da var alt fiksa, lå noen feilmeldinger inne på vagcom som vi sletta så nå går bilen bra igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 11, 2010 VAG-COM blir ens beste venn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 12, 2010 er ikke y-belg på rs4. er støpt der:-) Men er fortsatt 3 o-ringer inni der som kan lekke :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 12, 2010 stemmer det men er fortsatt ikke en belg:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...