Anbefalte innlegg

Hei, etter dama lånte bilen for første å siste gang på lørdagen så har ikke bilen vært seg selv.

Har ikke kommet opp noen feil meldinger og ser ut som turboene funker helt fint, mister værtfall ikke noe olje eller svar røyk. Er noe tikking fra motoren men ikke ventil tror jeg. Når jeg skal gi på så kjennes det ut som jeg max 150 hk. trenger hjelp!! Noen som tror de vet hva dette kan være? Bilen har snart gått 150 tusen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boost lekkasje kanskje?

Nødmodus (lader ikke utover WG grunntrykk) pga ett eller annet?

Har du Vagcom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper på eksostemp sensor feil.... Hadde samme opplegget med min S4 Biturbo selv i alle fall. Da går den i nødmodus, og da lader den maks 0,5 Bar, men det kommer ikke opp noen varsellampe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper på eksostemp sensor feil.... Hadde samme opplegget med min S4 Biturbo selv i alle fall. Da går den i nødmodus, og da lader den maks 0,5 Bar, men det kommer ikke opp noen varsellampe.

holder en knapp på egt sensorene jeg også men kan sef være andre ting også. lekasje på trykksiden,def n75ventil og vakumlekasje feks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder en knapp på egt sensorene jeg også men kan sef være andre ting også. lekasje på trykksiden,def n75ventil og vakumlekasje feks

trykkfeil gir feilkoder vel?hveertfall på min så gjorde det det.da var det lekasje i y belgen på spjeldet.og slitne dump ventiler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjennes litt ut som den lader alt for lite ja. Skal se om vagcom finner ut av det i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trykkfeil gir feilkoder vel?hveertfall på min så gjorde det det.da var det lekasje i y belgen på spjeldet.og slitne dump ventiler

spørs hvor stor lekasje det er. jeg hadde et hull i røret fra intercooleren til turbon på min for okke lenge siden og den ga ikke feilkode men hadde en slange med sprekk i for en stund siden og da fik jeg feil på lambda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde sjekket y belgen med en gang ass..hvis den ikke er skiftet nylig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke y-belg på rs4. er støpt der:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det det?en kompis av meg har en rs4 og den var faktisk i hard gummi/plast skjønner du

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på A6'n min. Der var det et knøtt lite hull på en vacuum slange. Da gikk bilen som en dass og brukte mye suppe. Fant den ikke før jeg trykktesta og brukte zalovann for å se hvor det boblet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det det?en kompis av meg har en rs4 og den var faktisk i hard gummi/plast skjønner du

vist det er den rett over det overste store blanke reimhjulet du mener?tn_DSC00131_1.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var alt fiksa, lå noen feilmeldinger inne på vagcom som vi sletta så nå går bilen bra igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er fortsatt 3 o-ringer inni der som kan lekke :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det men er fortsatt ikke en belg:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.