#1 Skrevet Desember 9, 2010 Hei. Noen som har vag com? Jeg skulle ha slettet en feilmld på en Golf V. "airbag lyser" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2010 Japp men er ikke hjemme før 22.des Evnt ta ta en tur opp i nye butikken på Midttun. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2010 Japp men er ikke hjemme før 22.desEvnt ta ta en tur opp i nye butikken på Midttun. Supert Er ingen hast, så skal se om jeg får tatt en tur opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2010 Om du stiller på neste lokallagsmøte tipper jeg det er noen der med vagcom.Pleier aillefall å være det. Bare å følge med når neste møtetråd kommer og høre der. Mvh Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2010 Om du stiller på neste lokallagsmøte tipper jeg det er noen der med vagcom.Pleier aillefall å være det.Bare å følge med når neste møtetråd kommer og høre der. Mvh Robert Jepp Det er vel pause nå før jul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2010 Er vel ikke så mange som stiller no, men etter planen er det vel et treff no på tirsdag som kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2010 Gi en lyd hvis du skal på treff på tirsdag så kan jeg stikke innom. tlf 93464025 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2010 Gi en lyd hvis du skal på treff på tirsdag så kan jeg stikke innom. tlf 93464025 Den er god. Det skal jeg gjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2010 hvis du ikke har klart å få det utført enda gi meg en pling 902 40 908.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 18, 2010 hvis du ikke har klart å få det utført enda gi meg en pling 902 40 908.. Jeg har fått fikset det. Men takk uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...