#1 Skrevet Desember 9, 2010 Heisann. Er det noen her som har prøvd å montere xenon i Audi A6 2006 modell? Lurer på om dette fungerer fint, eller om det vil blinke og tulle? Tror ikke bilen har pærevarsling, da det er en gåen halogenpære nå, men ingen feil i displayet.. MVH Bernt Vika 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2010 er like greit å kjøpe et kit for canbus uansett så slipper du ihvertfall å få noen overraskelser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2010 er like greit å kjøpe et kit for canbus uansett så slipper du ihvertfall å få noen overraskelser Har kjøpt Can-Bus kit før, og disse var egentlig ikke noe bedre. Kjøpte Canbus kit og satte det i min Passat 3bg 4motion.. Dette blinket og styra, og sluttet ganske snart å fungere. Så det var egentlig ikke noe bedre enn et vanlig kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2010 Har kjøpt Can-Bus kit før, og disse var egentlig ikke noe bedre. Kjøpte Canbus kit og satte det i min Passat 3bg 4motion.. Dette blinket og styra, og sluttet ganske snart å fungere. Så det var egentlig ikke noe bedre enn et vanlig kit. jeg fikk dette problemet på passaten min nå. men jeg fant ut at det var ikke alle de can-bus systemene som går til bilen min. så jeg har prøvd 3 forskjellige sett og til slutt så fungerte det. kjøper du slim ballater eller vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2010 jeg fikk dette problemet på passaten min nå. men jeg fant ut at det var ikke alle de can-bus systemene som går til bilen min. så jeg har prøvd 3 forskjellige sett og til slutt så fungerte det. kjøper du slim ballater eller vanlig? Hei igen. Jeg har også prøvd flere typer. Slim-ballaster har jeg litt dårlig erfaring med.. Syntes de generelt har vært dårlig kvalitet på.. MVH Bernt Vika 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2010 jeg fikk dette problemet på passaten min nå. men jeg fant ut at det var ikke alle de can-bus systemene som går til bilen min. så jeg har prøvd 3 forskjellige sett og til slutt så fungerte det. kjøper du slim ballater eller vanlig? Var det VVME kit du brukte nå som fungerte bra? 55watt, 35watt eller slim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2010 Hei igen. Jeg har også prøvd flere typer. Slim-ballaster har jeg litt dårlig erfaring med.. Syntes de generelt har vært dårlig kvalitet på.. MVH Bernt Vika ja, samme her. har også veldig dårlig erfaring fra det Var det VVME kit du brukte nå som fungerte bra?55watt, 35watt eller slim? jeg brukte 35 watt i tåeklysene og nærlys også 55 watt i fulltlyset med standar ballaster. jeg trengte som sagt en canbus overgang på nærlysene men ellers har jeg ikke noe på de andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2010 ja, samme her. har også veldig dårlig erfaring fra det jeg brukte 35 watt i tåeklysene og nærlys også 55 watt i fulltlyset med standar ballaster. jeg trengte som sagt en canbus overgang på nærlysene men ellers har jeg ikke noe på de andre. Tipper det er samme opplegget på en A6 som på Passaten. Har du en slik enkel canbus overgang, eller slik stor en? Du har ikke bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2010 Har ettermontert på fjernlysene på min A6 06 mod. uten noen form for problemer. Men monterte på en 07 mod. og der måtte jeg prøve etter par forskjellige ballaster for at det skulel fungere. Er ikke alle såkalte canbus kit som er gode nok nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2010 Tipper det er samme opplegget på en A6 som på Passaten. Har du en slik enkel canbus overgang, eller slik stor en? Du har ikke bilde av den? jeg har dessverre ikke bilde av den. men det er bare en lednings stump med en liten boks på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 11, 2010 Hei. Det er vel sjelden at det er problemer på fjernlysene? Det er nærlysene som er problemet regner jeg med. Har ikke prøvd å montere enda, men får bare prøve med etpar forskjellige typer. Har ettermontert på fjernlysene på min A6 06 mod. uten noen form for problemer.Men monterte på en 07 mod. og der måtte jeg prøve etter par forskjellige ballaster for at det skulel fungere. Er ikke alle såkalte canbus kit som er gode nok nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 19, 2010 Dette gikk helt strålende uten noe som helst tull.. (Bortsett fra at fjernlyspære var et sant hel..... å få montert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...