For de som vil ha ekstra spenning i hverdagen

Anbefalte innlegg

Han hadde ihvertfall på seg hjelm!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hadde ihvertfall på seg hjelm!! ;)

 

Synes det hørtes mistenkelig ut som en HUN jeg da på den hylingen. Blir ikke mere morro enn du gjør det til selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så sinnsyk rått ut!

 

Hørtes og så ut som hu ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY FAEN! det hadde ikke jeg gjort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er nok ei jente ja, jeg hadde ikke gjort det der... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenke seg for ett adrenalinrush a gitt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper lite med hjelm hvis du treffer husveggen i den farta hun fikk der...

 

Jaja, enda et par mennesker Darwin bomma på : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skikkelig helg skal inneholde stunt som dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

shitt!!! det der så mye trygt ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, enda et par mennesker Darwin bomma på : bh :

 

x2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper opp tråden igjen med nye ting russere gjør, selv om første videoen er helt syk og den alene fortjener bumpen:

 

 

 

I utgangspunket så sies det at du skal bare late som det er fortauskanten du balanserer på, men det hjelper ikke for eks. meg som ikke liker å være mer enn 9-10 meter ifra bakken før jeg får helt hetta. Dessuten er ikke det "bare" å falle ned der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Russere er mitt nye favorittfolkeslag: smil : De er en eneste stor gjeng med gale mennesker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det er russere, for hvis ikke hadde det der bare vært en skummel film som ikke var morsom :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Russere gjør egentlig jækla mye dumt(morsomt) ...tester airbager gjør de òg, selv om testobjektet ikke alltid er ved sine fulle fem...

 

 

(Jess, det er repost, men det er alltid noen som ikke har sett det før) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh... Russere + Vodka = Mye humor!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, som telekommunikasjonsmontør føler jeg det ikke er feil å poste denne videoen..

 

Jeg skal si det med en gang, så høyt opp jobber ikke jeg! Men det er ikke mange som tenker på at det faktisk er eneste måten å fikse enkelte ting på!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, som telekommunikasjonsmontør føler jeg det ikke er feil å poste denne videoen..

 

Jeg skal si det med en gang, så høyt opp jobber ikke jeg! Men det er ikke mange som tenker på at det faktisk er eneste måten å fikse enkelte ting på!

 

 

Aldri i livet om jeg hadde klatra opp der, nervøs bare jeg står på garasjetaket jeg.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, som telekommunikasjonsmontør føler jeg det ikke er feil å poste denne videoen..

 

Jeg skal si det med en gang, så høyt opp jobber ikke jeg! Men det er ikke mange som tenker på at det faktisk er eneste måten å fikse enkelte ting på!

 

 

Det der skulle jeg hatt mye for å gjøre. Blei helt sjelven. Ikke overdrevent bruk av sikring underveis heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjente det kilte i fotene bare jeg så filmen..hadde aldri klatra opp der, uansett pengesum..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg spurte sist den filmen ble lagt ut her på forumet også om hvorfor ikke disse gutta har på fallskjerm på jobben. Når du klarter sånn uten sikring burde det nesten vært påbudt å ha fallskjerm utdanning. Hvis du da glipper taket er det jo bare å løse ut skjermen og dale ned. Og når arbeidsdagen er over er det bare å ta sats:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.