#1 Skrevet Mars 1, 2005 Har gjort en del forandringer på bilen i det siste. Jeg og Thomas har blant annet fått på ny frontfanger. Takker for hjelpen Thomas Tenkte jeg skulle ligge ut et par bilder før og etter. Bildene er ikke av beste kvalitet da de er tatt med mobilen. Skal ligge ut noen skikkelige etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2005 Et bilde til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2005 Kun et ord! BRUTALT:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2005 Her må det være FAGFOLK som har gjort jobben ser jeg!!: haha : Dette ble veldig bra detta Espen. Må få lagt ut en tråd etter vært om hvordan dette foregikk under arbeidet. Nå er det bare 19" som mangler her! BRUTAL PASSAT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2005 Her må det være FAGFOLK som har gjort jobben ser jeg!!: haha :Dette ble veldig bra detta Espen. Må få lagt ut en tråd etter vært om hvordan dette foregikk under arbeidet. Nå er det bare 19" som mangler her! BRUTAL PASSAT! Hehe.. Her er det fagfolk ja Skal få lagt ut en tråd på det, må bare få orden på bildene..hehe Er ihvertfall veldig fornøyd !! 19" felgene kommer på plass snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2005 sinnsykt rått espen.... det er bare et ord å si.. respekt.... hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2005 den såg fryktelig sint ut ble nesten litt redd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2005 sinnsykt rått espen.... det er bare et ord å si.. respekt.... hehe... Takker Arve! Blir sinnsykt bra med den nye fangeren din oxo Gleder meg til å se den når du har lakka og fått montert den! Blir skikkelig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2005 HEEELMAXX Espen... Kjempebra dette her... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2005 Kom ska j eta deg opp fanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2005 Dette ble kjempebra Espen..... Jeg ser jo det at jeg må ha en annen fanger jeg oxo... Får vente til det jeg har bestillt kommer, så får jeg heller ta en ny runde senere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2005 Sett litt sneak peak av bilen før og må si at det ble veldig bra, godt det var denne fangern du valgte 19" BBS hjul nå vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2005 Ja vell Espen. Det ble KANONSTILIG med ny fanger. No må du hjelpe meg med min bil:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...