#1 Skrevet Desember 9, 2010 Hei lurer på om noen vet hvilke lys pærer som sitter på en A4 2002 mod med orginale xenon lys... Det ene lyset blinker av og til og slår deg av.. Det er jo ny styringsenhet tenningsmodul i den lykten... Så må vel prøve og skifte pærer. Eventuellt hvor det er billig og kjøpe disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2010 Xenon pærer pleier ikke å tøyse å slå seg av men bekjent.. uansett er det dyrt å kjøpe ny pære for feilsøkingen sin del hvertfall.. skjedde dette rett etter bytte av styreenhet? evt hvorfor ble denne skiftet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2010 Dettte skjedde etter at bilen var inn på service og lysene ble justert.. delen ble byttet pga den andre var tatt kveld.. fikk en ny boks men den var ikke helt lik måtte ha an overgangs ledning.. virket helt fint etter den ble skiftet. Men virker litt av og til og av og til ikke.. kan slå seg på og detter ut igen etter en stund? Kan det være noe med at nr ikke stemmer overens med det som var.. Kjøpte orginalt fra Audi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2010 ja jeg ville dobbeltsjekket at du har putta inn riktig deler, høres litt suspekt ut med den overgangsledningen.. ville gått over å sjeket kontakter og stikker.. bare pass på så du ikke får deg en karamell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2010 vis det bare er den ene pæra som tuller, kan du jo prøve og bytte om pærene, for og se om det forsatt tuller. de jeg har heter D1S 35Watt kjøpte nye på ebay mye penger og spare der. kjøpte nye hella pærer og oppgraderte til 6000k. på min diesel må lyka dras ut av fanger, sikkert likt på din. sitter på 4-5 torx skruer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2010 Styreenheten ser akkurat lik ut men det var ikke like stort stikk så måtte ha en overgangs ledning bare.. det var noe oppgraderte greier sa de.. men hvem vet om di har peiling på ka dem snakker om.. skal prøve og se over litt da.. di var no inn med vag com og stilte og sjekket den da.... Veldig irriterende.. Kan det være dårlig jording kanskje mot noe.. skal pære sokkel være jordet i den bøylen bak.. eller er alt i pluggen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2010 vis det bare er den ene pæra som tuller, kan du jo prøve og bytte om pærene, for og se om det forsatt tuller. de jeg har heter D1S 35Watt kjøpte nye på ebay mye penger og spare der. kjøpte nye hella pærer og oppgraderte til 6000k. på min diesel må lyka dras ut av fanger, sikkert likt på din. sitter på 4-5 torx skruer. ja kan kanskje bytte pærer da og se.. ellers er det vel noe tull en annen plass.. Ja er vel mye mer billigere og handle fra e-bay ja.. var det jeg trudde at det var D1S ja.. med en stor klump som sokkel.. ja er no lokk på baksiden men det er da umulig og komme til så tok ut lykta jeg også.. og under lykta da der ligger boksen skrudd oppi.. 4 skruer.. Mangler et lok bak på den ene lyset da.. noen som vet hvor det er mulig og få tak i da.. Takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2010 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...