#1 Skrevet Desember 9, 2010 Heisann! sliter litt her nå. kupè lyset har slukkna og jeg må skifte sikring. problemet er at jeg har ikke sikringsoversikten lenger! Og lurte på om noen veit om ei web side med denne oversikten, eller om du\dere hukser hvilken posisjon sikringen for interiør lyset har? Det er kveld og det er mørkt og kaldt, så jeg gidder ikke sjeke hver eneste sikring :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2010 Har ikke skjema foran meg her nå, men det lyset går sammen med mye annet og, så det er nok endel som er mørkt nå antar jeg? Du finner masse info på nordicaudi sidene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2010 Har ikke skjema foran meg her nå, men det lyset går sammen med mye annet og, så det er nok endel som er mørkt nå antar jeg? Du finner masse info på nordicaudi sidene! ja. Kjørecomputern og klokka er borte også.. Oooooooog alarmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2010 Sigarettenneren og? Da ville jeg kikket på sikring nr 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2010 Oversikten står på lokket av sikringsboksen den Eller er den flasset bort? http://www.s2-audi.co.uk/tech_articles/electrical/engine_fuse_box.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2010 Oversikten står på lokket av sikringsboksen den Eller er den flasset bort? http://www.s2-audi.co.uk/tech_articles/electrical/engine_fuse_box.htm det gjør det forsåvidt! Men det stod på Tysk . 20 minus og liten tysk ordbok i mørket frister ikke! ( blir litt lat på denne årstiden ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2010 Sigarettenneren og? Da ville jeg kikket på sikring nr 4. Det skal ikke forundre meg!!! Og da veit eg hva som er årsaken! For sigarett-tenneren er deffekt og har sikkert laget kortsluttningen =) ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...