Audi A4 B6 1,9tdi Diverse spørsmål (rel. til batteribytte)

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har kjøpt meg ett AGM batteri av denne typen i dag ODYSSEY,

DSC00264.jpg

skulle sjekke opp hvilke batteripoler jeg må ha, for å koble det opp i helga.

Ekstra utstyr har jeg motor/coupe varmer

Spørsmål 1: Er dette en sikring av noe slag "den jeg holder dekslet på". kan jeg klippe vekk den boksen og koble de 2 ledningene rett til + ?

Og er den sorte ledningen til venstre + på dynamoen eller er det den Sorte til høyre ?

DSC00262.jpg

Spørsmål 2: Hva er dette for en slange, Ventilering ? går til panser ser det ut som (snipp snipp?)

DSC00263.jpg

Spørsmål 3: Når jeg hadde koblet polene på igjen, så virket ikke alarmen på nøkkelen, hva sjedde der må låses manuelt nå da virker alt ? litt mystisk at batteri i fjernkontrollen skulle gå tomt akkuratt nå

må noe resettes ?

Spørsmål 4: Jeg mangler en Plast Justeringsskrue fremme ved høyre lykt, hva går denne til

DSC00265.jpg

Bruk nummer på spørsmål vis du svarer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle poler ble rengjort skikkelig når jeg monterte igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Ingen sikring såvidt jeg vet.

2. Ventilering av knallgass ved lading. Den går videre mot førersiden på min bil, vet ikke nøyaktig hvor den ender opp.

3. Sett nøkkelen i tenningen, slå på tenningen og trykk på fjernkontrollknappene. Da skal den fungere igjen (vanlig prosedyre når en har tatt av strøm på batteriet).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.